2017-10-13 10:07, Terpentinas rašė: > Tai parašyk, konkrečiai ką negerai parašiau. Štai, prašom: "Sumuštinis turi atrodyti taip, apačia - kelinis žvyras jis toks gelsvas turintis šiek tiek molio, gerai tankinasi. Jį sutankinti, tada skalda (tik ne dolomito) arba smulkintas gruzas. " "žvyras apatinis sluoksnis tam, kad lengvai drenuotųsi, jei bus plautas žvyras, tu jo nesutankinsi, todėl naudojamas žvyras turintis molio, viršuje skalda apie 15cm tam, kad asfaltas po apačia turėtų tvirtą pagrindą. Jei kelias betoninis, tada nereikia skaldos, betonuojama tiesiai ant žvyro, tiesiama plėvelė, betonas armuojamas arba į jį dedama fibra betonuojama minimum 15cm-20cm. Labai svarbu kiekvieną sluoksnį gerai sutankinti, priešingu atveju sluoksniai sulys vienas į kitą ir bus blogai. Jei betonuosi mažiau kaip 15cm, yra didelė tikimybė, kad betono kraštai pradės raitytis, tada važiuosi kaip per betonkę barškėdamas. Kitą dieną betonas pjaustomas 5m/5m." Įrengiant kelią svarbus ne vibrovolo svoris, bet pagrindo elastinis deformacijos modulis. Priklausomai nuo skaičiaus, 7 tonos gali būti tiek per daug, tiek per mažai. > Vieni pjauna 1/3, kiti > pjauna 2 cm, ir visi bus teisūs, nes įpjovimas priklauso nuo to kaip > greitai stingsta betonas ir kada daroma įpjova. 3,14sa protą. Betoną reikia susilpninti taip, kad jis skiltų tik įpjovimo vietoje. Todėl pjaunama ne mažiau 1/3 jo storio. Įpjovus reikia kažkuo užtaisyti, kitaip žiemą ledas sėkmingai išardys betoną. -- Brzęczyszczykiewics^Hz