2017-10-13 10:31, Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz rašė: > 2017-10-13 10:07, Terpentinas rašė: > >> Tai parašyk, konkrečiai ką negerai parašiau. > > Štai, prašom: > > "Sumuštinis turi atrodyti taip, apačia - kelinis žvyras jis toks gelsvas > turintis šiek tiek molio, gerai tankinasi. Jį sutankinti, tada skalda > (tik ne dolomito) arba smulkintas gruzas. " > > "žvyras apatinis sluoksnis tam, kad lengvai drenuotųsi, jei bus plautas > žvyras, tu jo nesutankinsi, todėl naudojamas žvyras turintis molio, > viršuje skalda apie 15cm tam, kad asfaltas po apačia turėtų tvirtą > pagrindą. Jei kelias betoninis, tada nereikia skaldos, betonuojama > tiesiai ant žvyro, tiesiama plėvelė, betonas armuojamas arba į jį dedama > fibra betonuojama minimum 15cm-20cm. Labai svarbu kiekvieną sluoksnį > gerai sutankinti, priešingu atveju sluoksniai sulys vienas į kitą ir bus > blogai. Jei betonuosi mažiau kaip 15cm, yra didelė tikimybė, kad betono > kraštai pradės raitytis, tada važiuosi kaip per betonkę barškėdamas. > Kitą dieną betonas pjaustomas 5m/5m." > > Įrengiant kelią svarbus ne vibrovolo svoris, bet pagrindo elastinis > deformacijos modulis. Priklausomai nuo skaičiaus, 7 tonos gali būti tiek > per daug, tiek per mažai. > >> Vieni pjauna 1/3, kiti >> pjauna 2 cm, ir visi bus teisūs, nes įpjovimas priklauso nuo to kaip >> greitai stingsta betonas ir kada daroma įpjova. > > 3,14sa protą. Betoną reikia susilpninti taip, kad jis skiltų tik > įpjovimo vietoje. Todėl pjaunama ne mažiau 1/3 jo storio. Įpjovus reikia > kažkuo užtaisyti, kitaip žiemą ledas sėkmingai išardys betoną. > > O tai ką aš negerai parašiau, ar rašai tam, kad rašyti? :)