On 2018-01-13 20:30, Linas Petkevičius wrote: > Zinai nors viena, kuri tai uztkrina 100 procentu? Dauguma užtikrina vienodą bendravimo su klientais kokybę. Ir nereikia šimto procentų, pakaks 99%, nes nesusipratimų visiems pasitaiko. Priminsiu, kalba eina ne apie minimalius skirtumus, kai vieną aptarnavo kultūringai su šypsena, kitam nesišypsojo, bet lygiai taip pat kultūringai. Kalba eina, kai aptarnavimas net nepanašus, jog su ta pačia firma bendrauji. Sakyčiau, LD vidaus darbo organizavimo procesuose nemenkos betvarkės esama, jei tokie dalykai vyksta. Vien šio tread'o eigoje pažiūrėk kokie žmonių atsiliepimai apie LD. Arba nuostabu, arba pipec. Čia lyg Vilniaus duona keptų batonus, kuriame kas antrą kaitaliojasi arba razinos, arba tarakonai :]