Tema: Re: Trimeriai
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-08-03 09:58:59
Pagal turgaus pardavejo zodzius pvz stihl tepalas yra "riebesnis" todel
jis maisomas santykiu 50:1. Toki ir pilu i stihl trimeri. Kita kart jau
ne man, o salia stovinciam ta pati apie "riebuma" senukuose aiskino.
Beje pamaisius santykiu pvz taip 1:30 tai pzdc kaip trimeris nenoriai
dirba, o po savaites su tuo benzino/tepalo misiniu jau labai sunku
varikli uzkurt.