Tema: Re: Trimeriai
Autorius: tester
Data: 2018-08-10 16:43:57
pirk keturtaktį trimerį. Mažiau smirdės, nereiks skiesti benzino. Aš turiu
kinietišką hondos kopiją, tai ir garsas ir galingumas kaip ir originalo, gal
užkaista ko tai (truputi sumažėja galingumas) jei +30C temperaturoje pjauti.

"Saulius74901"  parašė naujienų news:pkji6r$u75$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va tas labiau ir domina, kuris variklis patikimiaus bus