Tema: Re: Saldytuvas Samsung - ar labai blogai?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-07 13:44:13
> Paprasto šaldytuvo aš kaip ir negirdžiu, juolab kad dabartinis senasis 13 metų senumo siemens'as dirba taip tyliai, kad net
> nežinau, kada jis dirba. Bijau, kad nebūtų kultūrinio šoko, mat pirkinys ilgam ir nepigus :)

Man Samsung'as is pradziu girdejosi.. nors siaip ner baisiai..
Is didesniu Samsu gal dar sitas idomus (truputi talpesnis, kas kartais
labai groja, A+++ (nors ir +/- dzin), brangesnis ir ne grudinto stiklo):
https://www.samsung.com/lt/refrigerators/bottom-mount-freezer-rb41j7859s4/
Kas del Bosch/Siemens - logo tas pats, bet modeliai jau irgi kiti..