Tema: Re: Saldytuvas Samsung - ar labai blogai?
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-08-16 17:38:01
Vis tik grožis pralaimėjo. Kultūrinis šokas po Siemenso buvo per didelis.

Samsung šaldytuvo jaunesnio amžiaus žmonėms nerekomenduoju.
Nors teoriškai jis tylus (deklaruoja 38 db), bet praktiškai visas
kompresoriaus garsas yra ties 5000 hz dažniu. t.y. toks jausmas, kad
virtuvėje ir darbo kambaryje gyvena metalinės cikados. Vyresniems gal
tai gal ir neužkliūva, dėl sumažėjusio jautrumo aukštiems dažniams.

Ir pvz jei senasis Siemensas dirba vos keletą valandų per parą, tai
naujasis Samsungas vos keletą valandų per parą nedirba.

Ir durų vyriai, atidarius išlenda papildomus 6 cm į šoną. Pirmą kartą su
tokia durų konstrukcija susidūriau. T.y. nors šaldytuvas yra 60 cm
pločio, jam reikia iš vyrių pusės minimum 6 cm, o jei nori naudotis
šaldymo kamera - 8 cm tuščios vietos (dėl grindjuosčių)

Pasinaudojau 14 dienų gražinimo opcija. Pliusas RDE.lt už tai.