Tema: Re: Garantine elektra
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-02-23 16:09:35
Skaičiuot sunku, nes kaip jau minėjau, dujos nekainuoja X už kubą, ir
tiekėjas nelinkęs tos kainos taip imt ir pasakyt. Ten dujos, visokios
priemokos, akcizai, sgd, kaloringumas ir panašiai ir iki šiol nepavyko
rasti aiškiai aprašyto bambukams dujų kainos skaičiavimo.

Jau vien ta dalis, kad tiekėjai apmokestina MWh, bet dujų kaloringumą
rasti reikia gerai pasipist rodo, kad nieks nesuinteresuotas
supaprastint to skaičiavimo.

Į elektrumą perėjau elementariausiai, nes jie laiku patys apsireiškė ir
pasiūlė užfiksuot dujų kainą metams kuri mol brangs. Kad iš savo kišenės
jie man dujų nedovanoja irgi suprantu, bet lyginant su igničio praėjusių
metų kaina - atrodo apsimokėjo.