Tema: Re: Garantine elektra
Autorius: Sail
Data: 2021-02-25 09:42:25
Atsidarai sąskaitą pas kokį nors online brokerį ir pirmyn. Tranzakcijos
kainos simbolinės iki tiek, kad galima nekreipti dėmesio.

Aš naudoju Interactive brokers, kas yra normali kontora. Jie patys
kotiruojami: https://www.marketbeat.com/stocks/NASDAQ/IBKR/

Revoliuto nenaudočiau, nes jie supporto normalaus neturi. Jei sumos
mažos gal ir ok.

Jei kada rimtai nuspręsi užsiimti, brūkštelk į privatą, jie turi
kažkokią 'recommend a friend" programą, galėsiu pabandyti.

Nesenai opcionus pradėjau naudoti, tai pasigailėjau kad nenaudojau
anksčiau. Man labai tinka.