Tema: Re: El.ivedimas nuo liepos 1d. (kb)
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-07-02 15:30:47
Energetikos ministerija http://www.ukmin.lt/lt/Apie/kontaktai_en.php
Teises projektai
http://www.ukmin.lt/lt/veiklos_kryptys/energetika/elektra/aktai.php

Atsakingas uz Nauju elektros vartotoju pajungimo taisykliu projekta
Gintautas Danaitis, tel. 2626916, g.danaitis@ukmin.lt

As jam jau 3x skambinau, nesinori vel. gal kas jei skambins, suzinos ka
naujesnio imeskit update.

Del tu 40 proc. tai niekas ir netikejo kad 20 bus. Naivu. isbrangtu
visiems kitiems elektra ir t.t. Juolabiau, kad tomis salygomis kokios
buvo iki siol, tai ar 20 ar 50, jokio skirtumo. Nes kaip parode atlikti
tyrimai, vartotojai gan daznai sumokedavo visus 100 proc. Dabar jie
idiege kazkoki "mechanizma", kurio pagalba bus kontroliuojamas sitas
procesas ir bus sumokama gryni 40. Be to, kruopsciau bus reguliuojamos
ir perziurimos darbu kainos. O kaip bus is tikruju, pamatysim greitu laiku.
Man kas aktualu, kad nereiktu, norint gauti varganus 7-10 kw vedineti
visokiu kabeliu kilometriniu neva padidinti galia ir pan.
Kai buvau pas ministra priemime pries gera menesi, gal anksciau, buvo
grazus punktai: 1) tinklu modernizacija tik tiekejo reikalas. turi buti
nesvarbu ka ir kiek reikia pakeisti norint pajungti vartotojui el. 2)
fikstuoas mokestis uz galia. susimoki tam tikra suma ir jokiu kitu
islaidu. ir moki tik uz SAVO sklypa, o ne dar uz 60 salia esanciu. ir
panasus dalykeliai. Tik va, girdejau Valstybinej Energetikos inspekcijoj
kalbas, kad nelabai sekas ir seksis visa tai igyvendint. Per didelis
tinklu spaudimas.... Kaip visada.