Keturtakte tylesne, ekonomiskesne.. Turejau pora dvikakciu - nezinau, gal kas nors ten nevisai tvarkoj su jom buvo, bet uzkurti jas budavo tiesiog menas- nesikuria, uzsisiurbia ir pan.. Dabar turima keturtakte is puses patraukimo uzsikuria.. :) "Blinda" <namoprojektas@yahoo.com> wrote in message news:h56lae$mrr$1@trimpas.omnitel.net... > Ankstesniame (pridejau zemiau) poste buvo info, kad dvitaktes zoliapjoves > turi privalumu pries keturtaktes, kad jas galima vartyti, pjauti slaitusir > pan. O kokie ju trukumai? Aisku viskas nuo konkretaus modelio priklauso, > bet gal kas galetu jas taip gubiai palyginti? > > > > > > >> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, >> keturtaktėj > Ir 2-takte nebijo slaitais vazineti buti vartoma ir t.t., nes tepimas > vyksta > kartu su tepalo-kuro misiniu. > > ExDi > >> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi? > > Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, keturtaktėj > bakeliai atskiri. Tuo ir skiriasi. > > > > > O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi? > Isivaizduoju keturtakte bus tylesne, gal galingesne....? > > "rr" <rr@nospam.lt> wrote in message > news:Xns9C588F0822F3Brrnospamlt@194.176.32.141... >>> nu pas mane irgi ~45 laipsniai.. ale prigasdino kad sakes bus >>> varikliui.. irgi B&S.. tai bijau.. >> >> Nu tai ieškok vejapjovės su dvitakčiu varikliu, ne keturtakčiu, ir galėsi >> ropoti kokiais nori šlaitais :) >