Su salyga, kad kturtaktes galios/mases santykis mazesnis - jos patvaresnes, t.y. be remonto tarnauja ilgiau. Jei pas kaliega Laimy su uzkurimu prastai - reishkias jau priejo serviso metas. Shiap, jei kokiu statesniu shlaitu nereikia pjauti, tai tik keturtakte imt ir nesukt galvos. O jei abejoji ar bus lengva stumdyti - tada dar + savaeige. "Laimis" <a@a.a> wrote in message news:h56mfu$ork$1@trimpas.omnitel.net... > Keturtakte tylesne, ekonomiskesne.. > Turejau pora dvikakciu - nezinau, gal kas nors ten nevisai tvarkoj su jom > buvo, bet uzkurti jas budavo tiesiog menas- nesikuria, uzsisiurbia ir > pan.. Dabar turima keturtakte is puses patraukimo uzsikuria.. :) > > "Blinda" <namoprojektas@yahoo.com> wrote in message > news:h56lae$mrr$1@trimpas.omnitel.net... >> Ankstesniame (pridejau zemiau) poste buvo info, kad dvitaktes zoliapjoves >> turi privalumu pries keturtaktes, kad jas galima vartyti, pjauti >> slaitusir pan. O kokie ju trukumai? Aisku viskas nuo konkretaus modelio >> priklauso, bet gal kas galetu jas taip gubiai palyginti? >> >> >> >> >> >> >>> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, >>> keturtaktėj >> Ir 2-takte nebijo slaitais vazineti buti vartoma ir t.t., nes tepimas >> vyksta >> kartu su tepalo-kuro misiniu. >> >> ExDi >> >>> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi? >> >> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, >> keturtaktėj >> bakeliai atskiri. Tuo ir skiriasi. >> >> >> >> >> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi? >> Isivaizduoju keturtakte bus tylesne, gal galingesne....? >> >> "rr" <rr@nospam.lt> wrote in message >> news:Xns9C588F0822F3Brrnospamlt@194.176.32.141... >>>> nu pas mane irgi ~45 laipsniai.. ale prigasdino kad sakes bus >>>> varikliui.. irgi B&S.. tai bijau.. >>> >>> Nu tai ieškok vejapjovės su dvitakčiu varikliu, ne keturtakčiu, ir >>> galėsi >>> ropoti kokiais nori šlaitais :) >> > >