Tema: Re: tempraturines siules
Autorius: mute
Data: 2009-09-24 11:36:01
Nenupjaus, nes irezia su kozkokia plastikine mente, ir paskui uztaiso
net ta vieta. O rezti reikia butent ten kur paruosti vamzdziai tam, t.y.
ideti i apvalkala. Praktiskai vedziodamas vamzdyna turetum jau pagalvoti
kaip geriau vedzioti, kad kuo maziau kirstu tas itempimo siules. Beje
del pakrascio juostos, tai bent man tai nedejo i tas ireztas vietas, ir
sake jei buna klientas idejes vistiek isima betonuodami, o irezia tam,
kad betonas skiltu butent toje vietoje, o ne kur nori ir kaip nori.