Tema: Re: tempraturines siules
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-25 00:18:32
Jei vienas konturas per kelias patalpas, tai ir su reguliavimu gali but
prastai... vienam kambary pvz silta bus, o kitam salta, o pareguliuot
neiseis......
Turejau viena klienta kuriam kazkas tualeto grindyse buvo pravares be
izoliacijos 5 ziedus (nes uz tuliko kaip tik kolektorine deze buvo, tai
tulike (be lauko sienu) ziema budavo palei +35. Smagumelis.