Tema: Re: taupiosios lemputes...
Autorius: Benamis
Data: 2009-10-16 15:02:22
Pasiziurek i Philips led naujos kartos, ten is 1W 2700K temperaturos islenda
70 lm.,  3W LED'as (vienas!) sviecia kaip 30W. Pas mane yra pora GU10 noname
china warm white po 60 LED, viso 3W. sviecia beveik kaip 30W halogenai. Po
1W LED'u tikrai neverta pirkt, labai silpni.
Beje noneimai 3w china kainuoja pigiau skelbimuose.
B.