Tema: Re: taupiosios lemputes...
Autorius: eimaz
Data: 2009-10-17 00:24:45
nei 1 LED nei 60 LED siai dienai visiskai neapsimoka pirkti ir ne$$$ja jie
nesviecia.
man tai juokas ima is kaimynu, kurie bando aiskint, kad kai perdegs dabar
esantys halogenai, keis juos i LED "halogenus" ir kokie jie bus "taupus":)
sakau pakvieskit, kai pas jus svetaine (~30m2) bus apsviesta su 10 LED
"halogenu" vietoj dabar esamu standartiniu.