O man ishkart itarimas atsirado, pirmakart bezhiurint. Dar kart pazhiurejus tik pasitvirtino. Tai kad aishku, tu visus jo filmus pazhiurek. "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message news:op.vnj8c5r3lfpa93@xp2500.strazdas.lan... tu perdaug protingas. Aš žiūrėjau neieškodamas kažkokių "simvolizmų"... Tiesa, mąstymas neišsijungė, ir intelegento diskusija su "samagonščiku" apie dievą privertė įdėmiau pažvelgt į filmą. P.S. Žiūrėjai, ar pagal recenzijas čia varai? On Sat, 11 Dec 2010 13:29:30 +0200, Cube <kryziuotis@gmail.com> wrote: > On 2010.12.07 12:24, Tomas wrote: >> Tas filmas manyciau nera istorija apie ishprievartavima, ar apie >> mergina, ar apie farsovschika. Balabanovas dazhniausiai ideda daugiau >> filosofijos, nei atrodo ish pirmo zhvilgsnio. > > Toks jausmas, kad tas filmas statytas daugiau uzsienieciams, negu > patiems rusams. Filosofija ir simboliai gerai, bet jeigu jie yra kaip > savotiskas antras filmo lygis - t.y. pradzioje mes turime paprasta > zmogiska istorija, o joje galima iziureti ir bendresnes filosofines > mintis. > O cia praktiskai visi personazai taip sarzuoti, kad to pirmo lygio > beveik nebelieka, ziuri ir mastai - aha, va sitas turi simbolizuoti ta, > o va sitas ana, bet pacia istorija visiskai netiki - neitraukia, > neitikina personazu veiksmai ir motyvai paprasciausiame zmogiskame > lygmenyje. Todel jauciu filmas labiau patiktu uzsienieciams, kuriems tai > butu kaip savotiskas susipazinimas su to meto rusijos paveikslu, bet > macius tai paciam - visai neidomu.