Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-19 14:50:27
Kažkaip nesupratau tos vietos dėl saugojimo.
Galima pagalvoti, kad juostų saugojimui nereikia patalpų, elektros, spec. 
temp. ar drėgnumo palaikymo, apsaugos ar pan.

Skaitmeną galima saugoti keliose vietose, mirrorinti, keliose technologijose 
(greitam pasiekimui visada online, offline magnetinėse juostose, offline 
optinėse laikmenose ir pan.). Kombinacija šių technologijų sukurtų tikrai 
pakankamai patikimą duomenų išsaugojimą.



--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas


--
"Icetom"  wrote in message news:j2lanq$g39$1@trimpas.omnitel.net...


>Bet mes kalbame apie modernius kino teatrus, mainstream'inius filmus,
>spec.efektus, efektyvumą, valdymą ir pan.

Jei tuose straipsniuose neprivelta klaidų, tai visai įdomių dalykų galima
rasti. Ten net lygina filmas vs DC:
http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_cinema
http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_cinematography

Bendrai užstrigo keletas vietų:

Pažiūrėjus į šį paveiksliuką
(http://en.wikipedia.org/wiki/File:Digital_cinema_formats.svg ), iš karto
darosi suprantama, kodėl pvz. Sony labai rekomenduoja iš karto "eiti" prie
4K  projektoriaus.
High quality film scanning is expensive (up to $4 a frame, although the
costs of this are continually dropping).
Distributors prefer digital distribution, because it saves them the expense
of making film prints, which may cost as much as $2000 each. To print an
80-minute feature film can cost US$1,500 to $2,500.
For the over 4,000 theaters with digital projectors in the USA.
In the UK 300 cinema screens were converted to digital projectors as part of
a UK film council initiative, the Digital Screen Network (DSN) to advance
digital theatrical distribution in the UK funded by National lottery money.
On the downside, the initial costs for converting theaters to digital are
high: up to $150,000 per screen or more.
While a theater can purchase a film projector for US$50,000 and expect an
average life of 30–40 years.
Furthermore, digital archiving faces challenges due to the insufficient
temporal qualities of today's digital storage: no current media, be it
optical discs, magnetic hard drives or digital tape, can reliably store a
film for a hundred years, something that properly stored and handled film
can do.