per paskutini pusmeti turejau daug tu dispute ir uz nemazas sumas, bet tiksliai nepamenu siaip galima parasyti jam paypal'e del to siuntimo kad nesiusi ir kada ta dalis yra pigesne nei siuntimas ir tada daryti claim (ar ne ?) o tada jau ziureti ka paypal nuspres.. OT o zinot kad galima dispute iskelti ir laimeti net tada kai jau paliktas pardavejui teigiamas feedback.. - paskubejau pora kartu palikti atidziau nepasiziurejes kad preke vis del to naudota... aisku is kitos puses kaip pardavejas irgi esu susidures - pardaviau UK elektronini prietaisa, nauja, ispakuota tik ismeginti ir tikrai veikianti , tai po nupirkimo gal po 2 savaiciu man raso - tipo neveikia, nu ir ka, turejau paimti atgal, nes paypal vis tiek butu privertes... :( gavau atgal ir viskas veike..... "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message news:igeieq$kce$1@trimpas.omnitel.net... > Pirma karta susiduriau su disputu, tai ir klausinejuosi. Cia i supporta > klausti, ar iskelti ta claima (kur nesusitarus per paypal keliamas) ir > tada? > > "0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message > news:igebb2$79g$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tu ir komplikuoji viska. kam tau speliot, jei visus klausimus gali >> surasyt tiesiai PP, kuris viska ir sprendzia?.. >> >> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >> news:igctjk$un3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip, siekiu kompensacijos, taigi taip ir rasysiu, dekui :) >>> PayPal kaip suprantu įsitraukia iskelus claima, kai disputu nepavyksta >>> isspresti nieko menesio begyje, ar tada tik priima sprendima ir viskas? >>> >>> "Gudrutis Jonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message >>> news:igcpkq$qg8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kol paypal'as nepareikalaus siusti atgal tai ir nesiusk. siaip paypal >>>> turi atsiusti laiska kad bla bla bla iki tos dienos turi atsiusti tokiu >>>> adresu ir jiems pateikti tracking duomenis. >>>> tu gali parasyti kad sugedusios dalies verte neadekvati siuntimo >>>> kastams... ir kad tau geriau kompensacija - ar tu ne to sieki ? >>>> >>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>> news:igcnop$ole$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na bet reikalauja siusti tai pardavejas, o ne paypalas, tai gal >>>>> neprivalau? Nes dabar vyksta tas tipo dialogas, o jei neissiaiskinsim >>>>> tai tada jau paypalas nuspres per 20 dienu. >>>>> >>>>> >>>>> "Gudrutis Jonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:igclui$mjg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pasto islaidu nekompensuos, tu privalai issiusti iki nurodytos >>>>>> datos - kada pasieks nesvarbu. kitas niuansas yra tai, kad tu turi >>>>>> pateikti paypal tracking number, o Lietuvos pasto siuntiniu >>>>>> trackinimas tik vietinis... nu sunkoka situacija, nebent siusti ne is >>>>>> LT >>>>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>>>> news:igb0vr$b98$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki! >>>>>>> >>>>>>> Pardavejui nesutinkant spresti problemos iskeliau paypal disputa. >>>>>>> Tada jau paprase nurodyti sugedusia dali, ar atsiusti jam detuve >>>>>>> (airsoft pistoleto apkaba, kuri brokuota). Disputas galioja iki >>>>>>> sausio 24 d., tai kol suvaikscios viskas pasibaigtu, ir tada neaisku >>>>>>> ka daryti. Gal zinot kokias paypalas teises suteikia pirkejui, pvz >>>>>>> jei atsisakau siusti, motyvuodamas laiko nebuvimu ir islaidomis ir >>>>>>> prasau dalinio refundo, ar patenkintu mano disputa? Ar pardavejas >>>>>>> privalo kompensuoti pasto islaidas? >>>>>>> >>>>>>> Dekoju uz patarimus >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > > >