Siuo atveju ne ebay pirkta, o parduotuveje, tai claimas ne ebay'inis o paypalinis :) Ai visko pasitaiko, lietuviai vienas kita irgi apipisineja. "Gudrutis Jonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message news:igfalk$sno$1@trimpas.omnitel.net... > per paskutini pusmeti turejau daug tu dispute ir uz nemazas sumas, bet > tiksliai nepamenu siaip galima parasyti jam paypal'e del to siuntimo kad > nesiusi ir kada ta dalis yra pigesne nei siuntimas ir tada daryti claim > (ar ne ?) o tada jau ziureti ka paypal nuspres.. > OT o zinot kad galima dispute iskelti ir laimeti net tada kai jau paliktas > pardavejui teigiamas feedback.. - paskubejau pora kartu palikti atidziau > nepasiziurejes kad preke vis del to naudota... > aisku is kitos puses kaip pardavejas irgi esu susidures - pardaviau UK > elektronini prietaisa, nauja, ispakuota tik ismeginti ir tikrai veikianti > , tai po nupirkimo gal po 2 savaiciu man raso - tipo neveikia, nu ir ka, > turejau paimti atgal, nes paypal vis tiek butu privertes... :( gavau atgal > ir viskas veike..... > > "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message > news:igeieq$kce$1@trimpas.omnitel.net... >> Pirma karta susiduriau su disputu, tai ir klausinejuosi. Cia i supporta >> klausti, ar iskelti ta claima (kur nesusitarus per paypal keliamas) ir >> tada? >> >> "0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message >> news:igebb2$79g$1@trimpas.omnitel.net... >>> bet tu ir komplikuoji viska. kam tau speliot, jei visus klausimus gali >>> surasyt tiesiai PP, kuris viska ir sprendzia?.. >>> >>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>> news:igctjk$un3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taip, siekiu kompensacijos, taigi taip ir rasysiu, dekui :) >>>> PayPal kaip suprantu įsitraukia iskelus claima, kai disputu nepavyksta >>>> isspresti nieko menesio begyje, ar tada tik priima sprendima ir viskas? >>>> >>>> "Gudrutis Jonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message >>>> news:igcpkq$qg8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kol paypal'as nepareikalaus siusti atgal tai ir nesiusk. siaip paypal >>>>> turi atsiusti laiska kad bla bla bla iki tos dienos turi atsiusti >>>>> tokiu adresu ir jiems pateikti tracking duomenis. >>>>> tu gali parasyti kad sugedusios dalies verte neadekvati siuntimo >>>>> kastams... ir kad tau geriau kompensacija - ar tu ne to sieki ? >>>>> >>>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>>> news:igcnop$ole$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na bet reikalauja siusti tai pardavejas, o ne paypalas, tai gal >>>>>> neprivalau? Nes dabar vyksta tas tipo dialogas, o jei neissiaiskinsim >>>>>> tai tada jau paypalas nuspres per 20 dienu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gudrutis Jonas" <liteonas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:igclui$mjg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pasto islaidu nekompensuos, tu privalai issiusti iki nurodytos >>>>>>> datos - kada pasieks nesvarbu. kitas niuansas yra tai, kad tu turi >>>>>>> pateikti paypal tracking number, o Lietuvos pasto siuntiniu >>>>>>> trackinimas tik vietinis... nu sunkoka situacija, nebent siusti ne >>>>>>> is LT >>>>>>> "useris" <www@ROFL-NUTRINTI.lt> wrote in message >>>>>>> news:igb0vr$b98$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki! >>>>>>>> >>>>>>>> Pardavejui nesutinkant spresti problemos iskeliau paypal disputa. >>>>>>>> Tada jau paprase nurodyti sugedusia dali, ar atsiusti jam detuve >>>>>>>> (airsoft pistoleto apkaba, kuri brokuota). Disputas galioja iki >>>>>>>> sausio 24 d., tai kol suvaikscios viskas pasibaigtu, ir tada >>>>>>>> neaisku ka daryti. Gal zinot kokias paypalas teises suteikia >>>>>>>> pirkejui, pvz jei atsisakau siusti, motyvuodamas laiko nebuvimu ir >>>>>>>> islaidomis ir prasau dalinio refundo, ar patenkintu mano disputa? >>>>>>>> Ar pardavejas privalo kompensuoti pasto islaidas? >>>>>>>> >>>>>>>> Dekoju uz patarimus >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> >> > >