On 03/27/2011 08:57 PM, MumZer wrote: > nu mano irgi pora pazistamu turejo 'maximinius' ir 'senukinius' > uzteko pora kartu isvaziuot su jais i gamta ir keliones pabaigoje > apsikeisti dviraciais. > > tada suprato, kad: > > isibegejimas (svoris. standumas) - pasirodo ne taip sunku.. > stabdymas - pasirodo, kad su maziau jegos ant svirteles galima > sustabdyti (o ne melstis, kol visu delnu uzgulus stabdzius dviratis > suletes) > > patogumas ir mynimo lengvumas - pavaru perjungimo tikslumas.. nes jos > tiesiog persijungia, ir nereikia kiekviena karta kovoti su 'sunrise' > jungikliais ir tiketis, kad pataikysi.. kol galu gale pasirenki viena > pavara ir kitu nebenaudoji.. :) > > visi sitie parametrai pas senukinius/maximinius yra tiesiog kancia.. > > rezultate abu draugai nuejo ir pas gera dvirati pasnekej issirinko sau > tokius, su kuriais jau i kalna galima uzvaziuoti, o ne ji tempti, ir > nebaisu leistis nuo kalno.. > nors abu tie dviraciai nevirsija 2k sumos.. > dar keli pastebejimai, beje net ne apie maksiminius, o apie ale 'kokybiskus': uzpisantys niekada nesureguliuojami nestabdantys v-brake, plius su pora kiaurai pratrintu ratlankiu ikvepe isbandyt diskinius stabdzius. tai nuo to karto ir pamirsau, kad dviratyje yra stabdziai - tiesiog naudojuosi jais. remo geometrija. vienas uz ~800 Lt pirktas sh gabalas buvo ant tiek kreivas, kad galinis ratas niekaip nebudavo per viduri remo. tai neskaitant isviso nenormaliai veikianciu v-brake, dar ir stebule islauze. apie 'riedejima' tokio dviracio net nekalbu, stabdziu nelabai tokiam ir reikia :) silpni ratlankiai. piguvos isbandyta ir pristipinuota sociai. pradeda musti nuo menkiausios duobes. sunkiai atlaikydavo viena sezona. kad dvigubi dar nereiskia kad geri. jei dar su v-brake komplekte tai isviso 'nerealus dziaugsmas' - arba tarpas toks, kad nestabdo, arba trinasi pastoviai. amortikai, jei tokie yra: apie galine 'spyruokle' patylim :) ir tariam kad jos ner. o priekinis pigiakas tai ko gero pats didziausias blogis dviratyje koks gali buti. geriau jau kanors kita kokybiskiau padarytu ir jo nedetu. nes 1) jis tiesiog neveikia 2) ziauriai sunkus 3) kliba taip, kad priekiniais stabdziais naudotis yra neimanoma. dar keli pvz sulauzytu dviraciu, juos eksploatuojant normaliomis salygomis: prasukta galine stebule, nuluzes pedalo svaistiklis, n sulankstytu ratlankiu ir rato asiu tiesiog nuvaziavus nuo bortelio, n trukusiu stipinu. trukus grandine. lengvai linkstanciu sakiu ir vairo vazinejant bent kiek ekstremaliau neminesiu. tai cia net ne maksiminiai dviraciai, o 'ale geri is parduotuves uz 800-1000 Lt". apie pigias nesureguliuojamas pavaras, svori cia jau rase, tai nesikartosiu. > > 2011.03.27 19:40, Arturas | www.langucentras.lt rašė: >> Viskas realiatyvu: >> Tokia nuomone ir as turejau 1:1, >> Senukuose pirkau dviraciai (grazus ) 3vnt MTB stilaius +- 2000lt >> gulejo sandelyje 4 metus. Pardavem po nes nebevazinejom, >> Vel uzsikabinau kai draugas paliko "teisinga" dvirati pasivazineti. >> Pirkau analogiska daigta. Negaliu atsidziaugti. >> >> Testas >> Tiesa sakant tiesiog siulau pabandyti ir vadinamus "maketais" >> dviracius ir >> palyginti juos +- 100 km atstumui >> Uzsikrauti ant masinos, uznesti i rusi ar ect >> >> Moralas: >> Tai negalioja jei dviraciais vazineji 2x metuose kiemo ribose- tada >> dzin ka >> pirkti, gal net issinuomuoti miesto centre... >> >> >> Biudzetas >> Realiai dviraciui apie>1500 yra normali suma, analogija su HI end magais >> tai tokiu HI dviraciu kainos apie 15-100.000 lt. Tai specifiniai sportui >> skirti dviraciai kur kiekvienas gramas yra svarbus ir kvepia medaliais >> >> Realybe: >> Zmones perka ir "maketus" ir "teisingus" dviracius, ir kuo ilgiau >> skelbiu.lt >> pilna "skolintu" dviraciu uz 30% nuo ju vertes tuo daugiau zmoniu >> pajus tuos >> skirtumus. Taip sakant nera to blogo kas neiseitu i gera >> >>