Zinome, kad tamstos poziuris i technika labai rafinuotas. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:imnvv7$idh$1@trimpas.omnitel.net... > On 03/27/2011 08:57 PM, MumZer wrote: >> nu mano irgi pora pazistamu turejo 'maximinius' ir 'senukinius' >> uzteko pora kartu isvaziuot su jais i gamta ir keliones pabaigoje >> apsikeisti dviraciais. >> >> tada suprato, kad: >> >> isibegejimas (svoris. standumas) - pasirodo ne taip sunku.. >> stabdymas - pasirodo, kad su maziau jegos ant svirteles galima >> sustabdyti (o ne melstis, kol visu delnu uzgulus stabdzius dviratis >> suletes) >> >> patogumas ir mynimo lengvumas - pavaru perjungimo tikslumas.. nes jos >> tiesiog persijungia, ir nereikia kiekviena karta kovoti su 'sunrise' >> jungikliais ir tiketis, kad pataikysi.. kol galu gale pasirenki viena >> pavara ir kitu nebenaudoji.. :) >> >> visi sitie parametrai pas senukinius/maximinius yra tiesiog kancia.. >> >> rezultate abu draugai nuejo ir pas gera dvirati pasnekej issirinko sau >> tokius, su kuriais jau i kalna galima uzvaziuoti, o ne ji tempti, ir >> nebaisu leistis nuo kalno.. >> nors abu tie dviraciai nevirsija 2k sumos.. >> > > dar keli pastebejimai, beje net ne apie maksiminius, o apie ale > 'kokybiskus': > > uzpisantys niekada nesureguliuojami nestabdantys v-brake, plius su pora > kiaurai pratrintu ratlankiu ikvepe isbandyt diskinius stabdzius. tai nuo > to karto ir pamirsau, kad dviratyje yra stabdziai - tiesiog naudojuosi > jais. > > remo geometrija. vienas uz ~800 Lt pirktas sh gabalas buvo ant tiek > kreivas, kad galinis ratas niekaip nebudavo per viduri remo. tai > neskaitant isviso nenormaliai veikianciu v-brake, dar ir stebule islauze. > apie 'riedejima' tokio dviracio net nekalbu, stabdziu nelabai tokiam ir > reikia :) > > silpni ratlankiai. piguvos isbandyta ir pristipinuota sociai. pradeda > musti nuo menkiausios duobes. sunkiai atlaikydavo viena sezona. kad > dvigubi dar nereiskia kad geri. jei dar su v-brake komplekte tai isviso > 'nerealus dziaugsmas' - arba tarpas toks, kad nestabdo, arba trinasi > pastoviai. > > amortikai, jei tokie yra: apie galine 'spyruokle' patylim :) ir tariam kad > jos ner. o priekinis pigiakas tai ko gero pats didziausias blogis > dviratyje koks gali buti. geriau jau kanors kita kokybiskiau padarytu ir > jo nedetu. nes 1) jis tiesiog neveikia 2) ziauriai sunkus 3) kliba taip, > kad priekiniais stabdziais naudotis yra neimanoma. > > dar keli pvz sulauzytu dviraciu, juos eksploatuojant normaliomis > salygomis: > > prasukta galine stebule, nuluzes pedalo svaistiklis, n sulankstytu > ratlankiu ir rato asiu tiesiog nuvaziavus nuo bortelio, n trukusiu > stipinu. trukus grandine. lengvai linkstanciu sakiu ir vairo vazinejant > bent kiek ekstremaliau neminesiu. tai cia net ne maksiminiai dviraciai, o > 'ale geri is parduotuves uz 800-1000 Lt". > > apie pigias nesureguliuojamas pavaras, svori cia jau rase, tai > nesikartosiu. > >> >> 2011.03.27 19:40, Arturas | www.langucentras.lt rašė: >>> Viskas realiatyvu: >>> Tokia nuomone ir as turejau 1:1, >>> Senukuose pirkau dviraciai (grazus ) 3vnt MTB stilaius +- 2000lt >>> gulejo sandelyje 4 metus. Pardavem po nes nebevazinejom, >>> Vel uzsikabinau kai draugas paliko "teisinga" dvirati pasivazineti. >>> Pirkau analogiska daigta. Negaliu atsidziaugti. >>> >>> Testas >>> Tiesa sakant tiesiog siulau pabandyti ir vadinamus "maketais" >>> dviracius ir >>> palyginti juos +- 100 km atstumui >>> Uzsikrauti ant masinos, uznesti i rusi ar ect >>> >>> Moralas: >>> Tai negalioja jei dviraciais vazineji 2x metuose kiemo ribose- tada >>> dzin ka >>> pirkti, gal net issinuomuoti miesto centre... >>> >>> >>> Biudzetas >>> Realiai dviraciui apie>1500 yra normali suma, analogija su HI end magais >>> tai tokiu HI dviraciu kainos apie 15-100.000 lt. Tai specifiniai sportui >>> skirti dviraciai kur kiekvienas gramas yra svarbus ir kvepia medaliais >>> >>> Realybe: >>> Zmones perka ir "maketus" ir "teisingus" dviracius, ir kuo ilgiau >>> skelbiu.lt >>> pilna "skolintu" dviraciu uz 30% nuo ju vertes tuo daugiau zmoniu >>> pajus tuos >>> skirtumus. Taip sakant nera to blogo kas neiseitu i gera >>> >>> >