Dėl aptarnavimo tai pritariu, Kaune pirkau laptopą tai paprašiau išpakuoti apžiūrėti ir įjungi tai taip pašiepiamai pasižiūrėjo. Klausia - ką ten pamatysi ? (kompas be operacinės). Žiūriu spaudą ant garantinio lapo, pasirodo tai buvo pardavimo skyriaus vadovas. Nu tai i nafig... "roniz" wrote in message news:j4an3f$f45$1@trimpas.omnitel.net... Labi, Ar normalu, kad perkant nauja printeri i komplekta prie jo neiseina pajungimo prie PC kabelis? Konkreciai, pirkau is Kilobaito el.pard. nauja printeri, atveze man ji namo, noriu pajungti ir opa - usb kabelio nera, tipo neieina i komplektacija. Printeris Samsung, lazerinis. Ar cia tiesiog Samsungo marketinginis triukas, kad pirk printeri pigiai uz 100lt., bet paskui dar isleisk 20lt. kabeliui, ar cia dabar normali praktika visur ? Ir siaip, Kilobaitas sux ir must die, klientu aptarnavimas tragiskas, bezdziones prie telefonu sedi, apie preke informacijos nulis, pristatymo laikas ilgas ir t.t..total nerekomenduotina, geriau buciau sumokejes 20-30lt. daugiau, bet buciau gaves servisa normalu.