Tema: Re: Ar normalu?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-09-08 19:29:27
Dėl aptarnavimo tai pritariu, Kaune pirkau laptopą tai paprašiau išpakuoti 
apžiūrėti ir įjungi tai taip pašiepiamai pasižiūrėjo. Klausia - ką ten 
pamatysi ? (kompas be operacinės). Žiūriu spaudą ant garantinio lapo, 
pasirodo tai buvo pardavimo skyriaus vadovas. Nu tai i nafig...


"roniz"  wrote in message news:j4an3f$f45$1@trimpas.omnitel.net...

Labi,

Ar normalu, kad perkant nauja printeri i komplekta prie jo neiseina
pajungimo prie PC kabelis?
Konkreciai, pirkau is Kilobaito el.pard. nauja printeri, atveze man ji namo,
noriu pajungti ir opa - usb kabelio nera, tipo neieina i komplektacija.
Printeris Samsung, lazerinis.
Ar cia tiesiog Samsungo marketinginis triukas, kad pirk printeri pigiai uz
100lt., bet paskui dar isleisk 20lt. kabeliui, ar cia dabar normali praktika
visur ?


Ir siaip, Kilobaitas sux ir must die, klientu aptarnavimas tragiskas,
bezdziones prie telefonu sedi, apie preke informacijos nulis, pristatymo
laikas ilgas ir t.t..total nerekomenduotina, geriau buciau sumokejes
20-30lt. daugiau, bet buciau gaves servisa normalu.