butent... kazkaip visi isivaizduoja kad kiekvienas ten pardavejas yra visa asortimenta isciupinejes, zino komplektacijas ir t.t. - taigi cia ne tokios prekes ir ne toks darbo stilius, kad susivesti visa asortimenta ir t.t... ir visa informacija tai ka tiekejai paraso aprasyme arba google is gamintojo puslapio... "keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message news:j4b0pb$spb$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir siaip, Kilobaitas sux ir must die, klientu aptarnavimas tragiskas, >> bezdziones prie telefonu sedi, apie preke informacijos nulis, pristatymo >> laikas ilgas ir t.t..total nerekomenduotina, geriau buciau sumokejes >> 20-30lt. daugiau, bet buciau gaves servisa normalu. > > Sutinku, kad Kilobaite aptarnavimo lygis nera aukstas. O kuo jis toks > tragiskas? Kainos pas juos zemos, asortimentas didziulis. Jei kyla koks > klausimas ir negali is karto atsakyti, tai padaro pasiklause techniniam > skyriuje. Uzsakymai vykdomi sklandziai, kai gauna preke pranesa mailu ir > sms. > Jei nori restorano lygio aptarnavimo, tai pirk tokiose kontorose, kur po > tris daiktus per savaite parduoda. Cia kaip eiti i Maxima ir rekti ant > gruzciko, kodel taves neaptarnauja :) >