Tema: Re: Ar normalu?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-09-08 22:52:26
butent... kazkaip visi isivaizduoja kad kiekvienas ten pardavejas yra visa 
asortimenta isciupinejes, zino komplektacijas ir t.t. - taigi cia ne tokios 
prekes ir ne toks darbo stilius, kad susivesti visa asortimenta ir t.t... ir 
visa informacija tai ka tiekejai paraso aprasyme arba google is gamintojo 
puslapio...

"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message 
news:j4b0pb$spb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ir siaip, Kilobaitas sux ir must die, klientu aptarnavimas tragiskas, 
>> bezdziones prie telefonu sedi, apie preke informacijos nulis, pristatymo 
>> laikas ilgas ir t.t..total nerekomenduotina, geriau buciau sumokejes 
>> 20-30lt. daugiau, bet buciau gaves servisa normalu.
>
> Sutinku, kad Kilobaite aptarnavimo lygis nera aukstas. O kuo jis toks 
> tragiskas? Kainos pas juos zemos, asortimentas didziulis. Jei kyla koks 
> klausimas ir negali is karto atsakyti, tai padaro pasiklause techniniam 
> skyriuje. Uzsakymai vykdomi sklandziai, kai gauna preke pranesa mailu ir 
> sms.
> Jei nori restorano lygio aptarnavimo, tai pirk tokiose kontorose, kur po 
> tris daiktus per savaite parduoda. Cia kaip eiti i Maxima ir rekti ant 
> gruzciko, kodel taves neaptarnauja :)
>