Nesuplakit gerbiamieji dvieju dalyku, kai nepriima brokuoto daikto,bando gincyt broko buvima, nuo to, kad nepriima praradusi pirmiausia prekine isvaizda, antra - akivaizdus naudojimo pozymiai (ir cia ne batai, kad gali pamatyti kiek laiko naudoti- todel man giliai px , kad jie buvo gal 10 kartu pamatuoti, bet stovejo lentynoje kol as nupirkau, o cia ram'as galejo but drozteltas bbz kokioj sistemoje) aisku ten cekis-xujekis, bet esmes nekeicia, is cekio as pirkdamas ta daikta antra karta is pardavejo tikrai netikesiu jei jis baksnos man cekiu sakydamas, kad va man siulo kazkieno grazinta daikta ir tikrai nenaudota nes va pirkimo cekis senasis ar panasi biliberda. As palaikau skytech'a, ir tikrai jokio minuso is manes negauna. O kad kazkas nesugeba savo motkes manuale pries kazka perkant paskaityt ar tai palaiko - tikrai ne pardavejo beda. Apsizioplinai - parduok kazkam pats (taigi naujas, karta ikistas, veikiantis ir pan - tai kokia proga ant pardavejo tavo zioplumo kastus perkelinet?) ir dar reklamuot savo apsiloxinima viesai bandant pritempt prie pardavejo kaltes.. On 2012.12.14 00:50, Veritas wrote: > Bet tokie santykiai yra daugelyje sriciu: tarp daugiabuciu gyventoju: > kodel as turiu moketi uz stogo tvarkyma,jei as gyvenu pirmam auskte? > arba troleibusuose,kodel moket 2 ar ten 3 lt uz vienkartini bilieta jei > as vaziuoju tik per viena stotele,arba civilinis privalomas > draudimas:kam moket n metu po 200lt jei nepadarai avarijos? del > nekokybisku pvz batu as uz,kad nepardavinetu kazkokiu ,kuriu savikaina > 20lt ir kurie suplys po savaites su 1000% procentu antkainiu, bet cia > tokia dalis,kad ja teoriskai reiktu det atgal I prekyba,vistiek yra > gamintojo garantija . O kaip parduot ,jei yra naudojimo zymiu? > > "nekas" wrote in message news:kacsvf$tsp$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai viskas ok, tegul buna ta kokybe. Bet as tiesiog manau, kad tie, kurie > megsta/nori grazinti daiktus, turi moketi brangiau uz tuos, kurie to > nedaro. > > Verslui tenka paskirstyti papildomas grazinimu sanaudas ant visu savo > klientu, nes istatymai atima galimybes susitarti su klientu, del abiem > pusems tinkamu grazinimo salygu. > > Vadinasi as, budamas klientu, kuris niekada nieko negrazina, papildomai > susimoku uz tuos, kurie megsta pasibandyti/grazinti. Ir dar tie > "bandytojai" > jauciasi labai teisus, nes juk juos gina istatymas. > > > > "Veritas" wrote in message news:kaco10$mj5$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal nemaza sekmingo verslo dali sudaro paslaugu kokybe, pvz ne visi gi > grazina daiktus, o kas noretu grazinti ir susiduria su tokia situacija > nusivilia, internete paraso neigiama atsiliepima, (gerai,kad ne koks > ebay su > negative feedback) ir keli arba gal net keliolika potencialiu klientu jau > netampa skytech klientais. Logiska butu galimybe grazinti internetu > perkantiems, nes I salona gali ir pati kompa atsinest ir pasikonsultuot su > konsultantais ir paskui gal ir galima nepriimti. O jei internetine prekyba > uzsiima, tai gal ir grazinimas bet ko per 7 ar 14 dienu butu realus. > > "nekas" wrote in message news:kaa8n6$qj6$1@trimpas.omnitel.net... > > As tai manau, kad cia ir velgi valstybe istatymais per daug reguliuoti > megina. > > Mano galva butu saziningiausia, jeigu pirkdamas zmogus turetu du > pasirinkimus: > 1. Tikrai perku, zinau ko noriu, grazinti nenoresiu, nepersigalvosiu, > pretenziju nereiksiu, jeigu suges tai vesiu "bendra tvarka" remontuoti ten > kur priklauso ir pats aiskinsiuos su gamintoju, nereikalausiu is pardavejo > grazinti pinigu ir t.t. = gauna geriausia imanoma kaina su minimaliu > antkainiu. Pirkejui gerai - gavo ko norejo. Pardavejui gerai - pardave > daikta ir daugiau nebetures jokiu sanaudu susijusiu su situo pardavimu. > 2. Perku, bet xzn, gal tiks, gal netiks, gal grazinsiu = gaunu siek tiek > blogesne kaina, nes reikia kazkaip kompensuoti uzsimesti va tokiu va > probleminiu pirkeju bedas. Pirkejui gerai - gauna laisve "issibandyti > daikta" ir zino kad visos jo "problemos" bus sprendziamos jam palankiausia > tvarka. Pardavejui gerai, nes is tokiu pirkeju surenka daugiau pinigu, > kuriais padengia siu pirkeju "aptarnavimo" kastus - kas tai bebutu - baudos > tiekejams, psichologines pagalbos pirkejui teikimas, transportai ir t.t. > > O dabar kai viska bando sureguliuoti istatymais - tai taip ir gaunasi, kad > galbut tiek pardavejas, tiek pirkejas noretu ir galetu pasirinkti arba 1, > arba 2 varianta, ir abu butu laimingi, bet tai ne - "pirkeju apsaugos > istatymai" ir kitoks bullshitas, neleidziantis normaliai paciai rinkai > susireguliuoti... > > > "homo erectus" wrote in message news:ka9t02$7gf$1@trimpas.omnitel.net... > > 2012-12-12 11:24, arulis rašė: >> taigi kaip daryti bizni. paziurim visa tai is skytecho puses. >> >> parduodi daikta, uzsidejes marza 1-5% (cia tau ne batai su 100% >> antkainiu). > > Tai nėr ko nuleidinėti kainos tiek, kad nebesugebėtum vykdyti pardavėjo > pareigų. Paskui per tokius pizdukus normalūs shopai neišsilaiko. > > Bet šiaip manau, kad laikui bėgant situacija susitvarkys. Juk prieš 10 > metų ir tuos pačius batus nunešus ir pasakius, kad nepatiko ir grąžini, > akis išpūtę žiūrėdavo ir nesuprasdavo kaip taip galima. Dabar bent jau > aprangos srityje tvarka, nieko grąžinami daiktai nebestebina. Laikas ir > eshopams suvokti, kad gali per 7 dienas prekes grąžinti.