energiją ryja ne priekinis amortikas, o galinis bet vistiek, abu saugoja stipinus rankas ir užpakalį :) > Va cia prasideda dviprasmiski jausmai del amortizuojancios sakes. Vienuy > nuomone, kadangi daug vaziuojama asfaltu, amortikas duoda daugiau svorio > ir sugeria energija - kaip ir negerai. Kitu nuomone, musu "asfaltas" gal > labiau panasus i off-road'a, taigi amortikas butinas. Ir ten ir ten yra > teisybes. Na man paciam nuo namu 1 km zvyrkeliu pamynus su kieta sake > verkt norisi, jau nekalbant apie apie marsrutu apribojima grynai > aflatiniais... >> Vėlgi, aš ne žinovas, bet pagal apibūdinimą ateina į galvą Cyclocross >> dviračiai (http://goo.gl/61iur). Tik amortizuojančios šakės aišku >> nebūtų. Na ir nepigūs jie... :-| >>> Bet sunku susigaudyti kokio stiliaus reiktu rinktis. Noriu didesne laiko >>> dali vaziuoti asfaltu, bet tureti galimybe ir zvyrkeliu be vargo >>> praminti, todel pentinis grynai netinka. Galvoju apie kazka su kuo >>> didesniais ratais (29er?), su nepiktom padangom, butinai su >>> amortizuojancia sake. Visi komponentai, cia jau pagal kisene. >>