2013.05.17 18:02, Bone Daddy rašė: > nusišneki. > vadinas, tu nieko neišmanai ir tavo pisulkas galima neskaityt. > > "Vytook's" <NO-SPAM-vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:kn4n62$2e0$1@trimpas.omnitel.net... >> energiją ryja ne priekinis amortikas, o galinis >> bet vistiek, abu saugoja stipinus rankas ir užpakalį :) Kaip priekinis amortikas suvalgys minanciojo energija? Sutiksiu jei nuolat busi pasilenkes i prieki ir apkrova daugiau priekinei sakei, tada taip, su nelockautinta sake bus amortizavimas. Bet minant tiesiu asfaltiniu keliu, be dideliu off road ir slalomu tai galinis amortikas, kuris nera is aukstesnes klases, tikrai atims daugiau jegu ir energijos. Temos autoriui, patarciau ieskot 29er, ir tada prie jo papildomai kazka panasaus i http://www.vasare.lt/preke/padanga-schwalbe-terra-cruiser-hs-329-28x1-3-8-37-622.9264/ nebus nei grynai offroad nei asfaltine, bet turetu tenkinti ir viena ir kita poreiki.