nori pasakyt kad tik dabar pats matyti pradejai ar toks naivus? tikrai ne visiems arduodamiems produktasm kad ir su SF garantijos gali ir negaut. nors istatymas ipareigoja pardaveja/atstova. na o su savo tokiu prekiavimo stiliumi toli nueisi... paklausiau tai ko akivaizdziai neradau, nes nurodyt nesugebejai iskarto komplektacijos. spelioti kas ten sudeta ir bandyt tiketis ko nera nesinori, bet ponui pardavejui kazkaip pirstai lengviau laksto rasinejant briedus, vietoj normalaus skelbimo surasymo. vat todel as ir linkiu sekmingos prekybos, nes jos kaip tik Jums truksta. Kurmis "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> parašė naujienų news:lgjp6l$hg0$1@trimpas.omnitel.net... > 22.03.2014 10:34, Linas Petkevičius пишет: >> Atsiprasau, patikslinsiu - pirkau is imones, kurios darbuotojai po darbo >> neturi uzsiiminet pizdinimu, kad pragyvent. > Zekit dorusis verslinikas nekada gyvenime ne girdejas apie joda > buchalterija :D ne jokink ka? > > >> Ir kaip supratau del garantijos salygu jau klausimu nebera - pakalbesim >> apie dviracius? As tai siandien varau pasivazinet, o tu? > Tai kad tau nekada klausimu nera, tu gi viska ir taip zinai, gal mes > galetume zmones su klausimais pas tave kreipti? Dar ziurek koki flesiuko > dovanu dosim ka? :) > >>O pirkejui niekas netrukdo nueiti i nterneta, susirasti garantinio centro >>telefona >> ir pasitiklsinti, kaip yra is tikruju. > Nu o tai kaip manai kam mes nurodom telefonus? Gi neslepiam neko? Tu > suprask ne mes diktojam garantinio aptarnavimo salygas, jos yra visos > vienodos visoje Lietuvoje tam gamintojui, jei manai kad isigidamas ta > daikta gausi kitoki aptarnavima kitur tai yra tavo istikinimo klaida.