Visiskai rimtas klausimas, tiesiogiai nesusijes su jokiomis neseniai diskutuotomis istorijomis. Pries kuri laika (jau praejo kokie 3 metai) viename is garantinio aptarnavimo centru ant priemejos stalo teko matyti mazdaug toki popieriuka: "Prekes, pirktos imoneje XXX garantiniam aptarnavimui nepriimamos del neatsiskaitymu su didmenininkais". Siuos santykiuose (didmenininkas-pardavejas-garantinis centras) tikrai visiskai nieko neraukiu, tad ir idomu kaip cia yra? Jeigu Pardavejas turi kazkokiu isiskolinimu Didmenininkui, tai serviso centrai gali i tai atsizvelgti? Tarkime situacija: Pardavejas kazko labai prisidirbo, bankrutavo ar dar kazkas nutiko. Pirkejas nesa preke i serviso centra (nes nebera kur daugiau ir nesti), o ten jam rodo spyga...va, tavo pardavejas bankrutavo, paliko kruva skolu didmenininkui ir eik ciulpti nyksti? Ar vis tik serviso centras tvarko garantini daikta nepriklausomai nuo to, kaip ten susikloste didmenininko ir pardavejo santykiavimas? Kaip yra su tuo visu mechanizmu?