Kiek sake dell atstovas, tai pakeitus gyvenamaja vieta "regiono salyga" negalioja - igaliotasis servisas privalo tvarkyti. Pasinaudoti tuomi man nera teke. "reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message news:lgslbj$fn3$1@trimpas.omnitel.net... > Tariama situacija - pilietis, budamas JAV, nusiperka kompa ir parsigabena > i Tevyne. Bet turbut esme nesikeicia, reikia ziureti pries perkant. > > "Caponi" parase naujienu news:lgsbll$asm$1@trimpas.omnitel.net... > > Reikia ziuret pries perkant, nes autorizuoti serviso centrai vadovaujasi > gamintoju nurodyta tvarka, jei kokia vietine sharashkino kontora uzsivezhe > ne musu regionui skirtu aparatu, kuriem Lietuvoje oficialiai garantinis > aptarnavimas neatliekamas, tokiu atveju belieka tiketis, kad pardavusi > kontora nedings is eterio ir bus is ko pareikalaut isipareigojimu vykdymo > (tada jau ju vidinis reikalas kaip padaryt, kad pirkejas liktu > patenkintas) > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message > news:lgs971$9ok$1@trimpas.omnitel.net... >> Truputi OT, bet kaip reaguoja, tarkim ServiceNet, jei sugedes HP laptopas >> pirktas valstijose? Ar reiktu ziureti pries perkant, kur galios >> garantija? >> >> >> "Caponi" parase naujienu news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Vat apie ka as ir snekejau tose "neseniai diskutuotose istorijose" :-) >> >> Is esmes reiketu atskirt 2 tipus serviso centru - oficialus igaliuoti >> gamintoju serviso centrai ir didmenininku serviso padaliniai. >> Pirmieji dirba su galutiniais pirkejais, pardavejas bei jo finansine ir >> juridine bukle jiems visiskai nerupi, nes is savo pusies jie susije tik >> su >> daiktu gamintoju. >> Antrieji gi yra grynai konkretaus didmenininko serviso skyriai ir, bent >> teoriskai, bendrauja tik su konkretu daikta is konkretaus didmenininko >> isigijusiu mazmenininku, jie nepriima tiesiogiai daiktu is galutiniu >> klientu >> bei kito mazmenininko, nei tas, kuris konkretu daikta pirko ir kazkokios >> isimtys tegali buti tik atskiru spec. susitarimu atveju. >> >> Pirmo tipo serviso centrai paprastai uzsiima gatavais "firminiais" >> daiktais >> (buitine technkika, monikai, kompai, printeriai), o per antruosius >> tvarkomos >> (dazniausiai tiesiog keiciamos) komponentes. >> >> Tavo matytas popieriukas, speju, buvo vienoj is dvieju "hibridiniu" >> kontoru - ServiceNet arba ServisaICT, kurios turi ir autorizuotu serviso >> centru statusa, ir kartu yra LT didmenininku serviso skyriai, atitinkamai >> Also (ex GNT) ir ACC (Acme Computer Components), ir kadangi >> mazmenininkams >> kartais patogiau sugedusius daiktus ne siusti per DPD, o nuvezti/paimti >> patiems, tai speju, kad tas popieriukas butent tokiems atvejams ir buvo >> skirtas. >> Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus >> is >> nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is esmes >> rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir neliktu kam >> grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir ju veikla >> rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel tikimybe, kad >> neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju esi 100% >> priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, >> ankstesnese >> temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD kazkodel tvarko >> ir >> ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis metus atveju >> didmenininku >> sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz galimybe i ju servisa bet >> kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, bankrutavusios, kontoros parduota >> daikta). >> >> >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> >> >> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >> news:lgrspg$ho$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visiskai rimtas klausimas, tiesiogiai nesusijes su jokiomis neseniai >>> diskutuotomis istorijomis. >>> >>> Pries kuri laika (jau praejo kokie 3 metai) viename is garantinio >>> aptarnavimo centru ant priemejos stalo teko matyti mazdaug toki >>> popieriuka: >>> "Prekes, pirktos imoneje XXX garantiniam aptarnavimui nepriimamos del >>> neatsiskaitymu su didmenininkais". >>> >>> Siuos santykiuose (didmenininkas-pardavejas-garantinis centras) tikrai >>> visiskai nieko neraukiu, tad ir idomu kaip cia yra? >>> Jeigu Pardavejas turi kazkokiu isiskolinimu Didmenininkui, tai serviso >>> centrai gali i tai atsizvelgti? >>> >>> Tarkime situacija: >>> Pardavejas kazko labai prisidirbo, bankrutavo ar dar kazkas nutiko. >>> Pirkejas nesa preke i serviso centra (nes nebera kur daugiau ir nesti), >>> o ten jam rodo spyga...va, tavo pardavejas bankrutavo, paliko kruva >>> skolu didmenininkui ir eik ciulpti nyksti? >>> Ar vis tik serviso centras tvarko garantini daikta nepriklausomai nuo >>> to, kaip ten susikloste didmenininko ir pardavejo santykiavimas? >>> >>> Kaip yra su tuo visu mechanizmu? >>> >>>