Tema: Re: Dar apie garantijas...
Autorius: LY3BHY
Data: 2014-03-25 21:35:59
Kiek sake dell atstovas, tai pakeitus gyvenamaja vieta "regiono salyga" 
negalioja - igaliotasis servisas privalo tvarkyti.

Pasinaudoti tuomi man nera teke.


"reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message 
news:lgslbj$fn3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tariama situacija - pilietis, budamas JAV, nusiperka kompa ir parsigabena 
> i Tevyne. Bet turbut esme nesikeicia, reikia ziureti pries perkant.
>
> "Caponi"  parase naujienu news:lgsbll$asm$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Reikia ziuret pries perkant, nes autorizuoti serviso centrai vadovaujasi
> gamintoju nurodyta tvarka, jei kokia vietine sharashkino kontora uzsivezhe
> ne musu regionui skirtu aparatu, kuriem Lietuvoje oficialiai garantinis
> aptarnavimas neatliekamas, tokiu atveju belieka tiketis, kad pardavusi
> kontora nedings is eterio ir bus is ko pareikalaut isipareigojimu vykdymo
> (tada jau ju vidinis reikalas kaip padaryt, kad pirkejas liktu 
> patenkintas)
>
>
> -- 
> Caponi
> http://caponi.skelbimai.lt/
>
>
> "reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message
> news:lgs971$9ok$1@trimpas.omnitel.net...
>> Truputi OT, bet kaip reaguoja, tarkim ServiceNet, jei sugedes HP laptopas 
>> pirktas valstijose? Ar reiktu ziureti pries perkant, kur galios 
>> garantija?
>>
>>
>> "Caponi"  parase naujienu news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Vat apie ka as ir snekejau tose "neseniai diskutuotose istorijose" :-)
>>
>> Is esmes reiketu atskirt 2 tipus serviso centru - oficialus igaliuoti
>> gamintoju serviso centrai ir didmenininku serviso padaliniai.
>> Pirmieji dirba su galutiniais pirkejais, pardavejas bei jo finansine ir
>> juridine bukle jiems visiskai nerupi, nes is savo pusies jie susije tik 
>> su
>> daiktu gamintoju.
>> Antrieji gi yra grynai konkretaus didmenininko serviso skyriai ir, bent
>> teoriskai, bendrauja tik su konkretu daikta is konkretaus didmenininko
>> isigijusiu mazmenininku, jie nepriima tiesiogiai daiktu is galutiniu 
>> klientu
>> bei kito mazmenininko, nei tas, kuris konkretu daikta pirko ir kazkokios
>> isimtys tegali buti tik atskiru spec. susitarimu atveju.
>>
>> Pirmo tipo serviso centrai paprastai uzsiima gatavais "firminiais" 
>> daiktais
>> (buitine technkika, monikai, kompai, printeriai), o per antruosius 
>> tvarkomos
>> (dazniausiai tiesiog keiciamos) komponentes.
>>
>> Tavo matytas popieriukas, speju, buvo vienoj is dvieju "hibridiniu"
>> kontoru - ServiceNet arba ServisaICT, kurios turi ir autorizuotu serviso
>> centru statusa, ir kartu yra LT didmenininku serviso skyriai, atitinkamai
>> Also (ex GNT) ir ACC (Acme Computer Components), ir kadangi 
>> mazmenininkams
>> kartais patogiau sugedusius daiktus ne siusti per DPD, o nuvezti/paimti
>> patiems, tai speju, kad tas popieriukas butent tokiems atvejams ir buvo
>> skirtas.
>> Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus 
>> is
>> nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is esmes
>> rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir neliktu kam
>> grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir ju veikla
>> rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel tikimybe, kad
>> neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju esi 100%
>> priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, 
>> ankstesnese
>> temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD kazkodel tvarko 
>> ir
>> ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis metus atveju 
>> didmenininku
>> sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz galimybe i ju servisa bet
>> kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, bankrutavusios, kontoros parduota
>> daikta).
>>
>>
>>
>> -- 
>> Caponi
>> http://caponi.skelbimai.lt/
>>
>>
>>
>>
>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>> news:lgrspg$ho$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Visiskai rimtas klausimas, tiesiogiai nesusijes su jokiomis neseniai 
>>> diskutuotomis istorijomis.
>>>
>>> Pries kuri laika (jau praejo kokie 3 metai) viename is garantinio 
>>> aptarnavimo centru ant priemejos stalo teko matyti mazdaug toki 
>>> popieriuka:
>>> "Prekes, pirktos imoneje XXX garantiniam aptarnavimui nepriimamos del 
>>> neatsiskaitymu su didmenininkais".
>>>
>>> Siuos santykiuose (didmenininkas-pardavejas-garantinis centras) tikrai 
>>> visiskai nieko neraukiu, tad ir idomu kaip cia yra?
>>> Jeigu Pardavejas turi kazkokiu isiskolinimu Didmenininkui, tai serviso 
>>> centrai gali i tai atsizvelgti?
>>>
>>> Tarkime situacija:
>>> Pardavejas kazko labai prisidirbo, bankrutavo ar dar kazkas nutiko.
>>> Pirkejas nesa preke i serviso centra (nes nebera kur daugiau ir nesti), 
>>> o ten jam rodo spyga...va, tavo pardavejas bankrutavo, paliko kruva 
>>> skolu didmenininkui ir eik ciulpti nyksti?
>>> Ar vis tik serviso centras tvarko garantini daikta nepriklausomai nuo 
>>> to, kaip ten susikloste didmenininko ir pardavejo santykiavimas?
>>>
>>> Kaip yra su tuo visu mechanizmu?
>>>
>>>