Tema: Re: Dar apie garantijas...
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-25 16:11:57
Vat butent, nOlaidos, kurios automatiskai priveda iki darbuotoju, isdidziai 
besivadinanciu projektu vadovais ir pan. kompetencijos savo srityje 
nevirsyjancios eilines Maximos kasininkes lygio (copy-paste is didmenininko 
informacinio saltinio ir daugiau nieko nezinau ir nesuprantu) ir bet kokio 
neaiskumo atveju isterisko siuntinejimo vienu pas kitus, nes niekas nezino 
is anksto kaip kas turi veikt, o ir pajudinimas pirsto kainuoja tiek, kad 
kadaise gauta pelna daikta pardavus momentaliai suvalgo.


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"LY3BHY" <Gaudentas.nereik@nereik.moletai.org> wrote in message 
news:lgs28l$5a2$1@trimpas.omnitel.net...
> save gerbiantis mazmeninkas turetu painformuot pirkeja apie XYZ prekes 
> (brando) nekoki garantini servisa.
> Bet kuomet musiuose valdo nOlaidaidos....
>
> "Linas Petkevicius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
> news:lgs1i6$4p1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kalbejau apie bendra atveji - sferini servisa vakume su analogisku 
>> didmenininku ir mazmenininku. Aisku, kad rimtos markes rimtas servisas 
>> neprades kersyti galutiniam vartotojui. Bet tai jau ne o.law o labiau 
>> gero biznio kontekstas.
>>
>> "Caponi"  wrote in message news:lgs1am$4hj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Ne apie teisiu kociojima sneka eina - pagal istatymus taip, pries pirkeja
>> 100% atsakingas tik pardavejas, taciau siuo atveju klausimas siek tiek 
>> kita
>> puse buvo, ir butent gamintojo autorizuotas serviso centras tikrai neturi
>> jokio pagrindo gilintis i visas pardavimo grandines, pasiskaityk mano
>> ankstesni posta, as ten truputi detaliau pabandziau isdestyt kaip viskas
>> vyksta.
>>
>>
>
>