Vat butent, nOlaidos, kurios automatiskai priveda iki darbuotoju, isdidziai besivadinanciu projektu vadovais ir pan. kompetencijos savo srityje nevirsyjancios eilines Maximos kasininkes lygio (copy-paste is didmenininko informacinio saltinio ir daugiau nieko nezinau ir nesuprantu) ir bet kokio neaiskumo atveju isterisko siuntinejimo vienu pas kitus, nes niekas nezino is anksto kaip kas turi veikt, o ir pajudinimas pirsto kainuoja tiek, kad kadaise gauta pelna daikta pardavus momentaliai suvalgo. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "LY3BHY" <Gaudentas.nereik@nereik.moletai.org> wrote in message news:lgs28l$5a2$1@trimpas.omnitel.net... > save gerbiantis mazmeninkas turetu painformuot pirkeja apie XYZ prekes > (brando) nekoki garantini servisa. > Bet kuomet musiuose valdo nOlaidaidos.... > > "Linas Petkevicius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message > news:lgs1i6$4p1$1@trimpas.omnitel.net... >> Kalbejau apie bendra atveji - sferini servisa vakume su analogisku >> didmenininku ir mazmenininku. Aisku, kad rimtos markes rimtas servisas >> neprades kersyti galutiniam vartotojui. Bet tai jau ne o.law o labiau >> gero biznio kontekstas. >> >> "Caponi" wrote in message news:lgs1am$4hj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Ne apie teisiu kociojima sneka eina - pagal istatymus taip, pries pirkeja >> 100% atsakingas tik pardavejas, taciau siuo atveju klausimas siek tiek >> kita >> puse buvo, ir butent gamintojo autorizuotas serviso centras tikrai neturi >> jokio pagrindo gilintis i visas pardavimo grandines, pasiskaityk mano >> ankstesni posta, as ten truputi detaliau pabandziau isdestyt kaip viskas >> vyksta. >> >> > >