On 2014-03-26 10:35, WertexEdition wrote: > "Vinus" <neturiuirneturesiu@gmail.com> wrote in message > news:lgsouu$hn4$1@trimpas.omnitel.net... >> Visas susiveda i kaina, jei perki pigiai is kazko - gali but ,kad >> gamintojo atstovas garantiniam aptarnavime gali kabineti prie visokiu >> menkniekiu ir bus teisus. Jei perki pvz apple uz brangiai - zymiai >> maziau tokiu problemu. Gal nebent vietiniu issidirbinejimu, kaip ideal >> netaiso omnitel parduotu iphonu reik nest i pvz mttc. > > > netiesa, gamintojui ir garantiniui vienodai sviecia kokio dydzio > parduotuve ir su kokiu pelnu daikta pardave. Kabinejimosi lygis > priklauso tik nuo to, ar priemejas/a ta nakti gerai pasidulkino, kiek > gere is vakaro ir ka valge pusryciams/pietums. Cia 1:1 kaip su JAV > imigracine tarnyba. > na savikaina gal nenusistato tiksliai pagal tokia suma, kiek kainavo dalys ir surinkimas. Gamintojas tiekia dalis servisui arba netiekia daliu, servisas gamintojo nurodymu suraso netaisymo lapa , pirkejas atsiima pinigus is pardavejo. Visi tie niuansai preliminariai apskaiciuoti marketingo. Vat pvz su kinietiskom plansetem, pardave, pasku kiekvienas bando atsiribot nuo garantiniu isipareigojimu, nes pigus, daliu atsarginiu nera. Vien nuostoliai isivaizduociau. apple produktai kainuoja brangiai ne pagal medziagas, bet ir aptarnavimo kokybe ieina.