save gerbiantis mazmeninkas turetu painformuot pirkeja apie XYZ prekes (brando) nekoki garantini servisa. Bet kuomet musiuose valdo nOlaidaidos.... "Linas Petkevicius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:lgs1i6$4p1$1@trimpas.omnitel.net... > Kalbejau apie bendra atveji - sferini servisa vakume su analogisku > didmenininku ir mazmenininku. Aisku, kad rimtos markes rimtas servisas > neprades kersyti galutiniam vartotojui. Bet tai jau ne o.law o labiau gero > biznio kontekstas. > > "Caponi" wrote in message news:lgs1am$4hj$1@trimpas.omnitel.net... > > Ne apie teisiu kociojima sneka eina - pagal istatymus taip, pries pirkeja > 100% atsakingas tik pardavejas, taciau siuo atveju klausimas siek tiek > kita > puse buvo, ir butent gamintojo autorizuotas serviso centras tikrai neturi > jokio pagrindo gilintis i visas pardavimo grandines, pasiskaityk mano > ankstesni posta, as ten truputi detaliau pabandziau isdestyt kaip viskas > vyksta. > >