Nu tai jo, tokiu atveju vienareiksmiskai pirkejes pats durnas, jei is kito pasaulio krasto puola viska temptis nepasidomejes aptarnavimo salygom, turbut bet kokioj kategorijoj ir pas visus gamintojus yra diferencijuojamu pagal regionus gaminiu ir Amerikos - Europos santykio atveju tai daugiau taisykle, nei isimtis. O autorizuoti serviso centrai visose salyse elgiasi pagal gamintoju nustatytas taisykles, kai kuriais atvejais jie net uz mokesti gali netureti galimybes per oficialius kanalus uzsakyti reikiamu kitam zemynui skirto daikto daliu. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message news:lgslbj$fn3$1@trimpas.omnitel.net... > Tariama situacija - pilietis, būdamas JAV, nusiperka kompą ir parsigabena > į Tėvynę. Bet turbūt esmė nesikeičia, reikia žiūrėti prieš perkant. > > "Caponi" parašė naujienų news:lgsbll$asm$1@trimpas.omnitel.net... > > Reikia ziuret pries perkant, nes autorizuoti serviso centrai vadovaujasi > gamintoju nurodyta tvarka, jei kokia vietine sharashkino kontora uzsivezhe > ne musu regionui skirtu aparatu, kuriem Lietuvoje oficialiai garantinis > aptarnavimas neatliekamas, tokiu atveju belieka tiketis, kad pardavusi > kontora nedings is eterio ir bus is ko pareikalaut isipareigojimu vykdymo > (tada jau ju vidinis reikalas kaip padaryt, kad pirkejas liktu > patenkintas) > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "reples" <reples@NEgmail.com> wrote in message > news:lgs971$9ok$1@trimpas.omnitel.net... >> Truputį OT, bet kaip reaguoja, tarkim ServiceNet, jei sugedęs HP laptopas >> pirktas valstijose? Ar reiktų žiūrėti prieš perkant, kur galios >> garantija? >> >> >> "Caponi" parašė naujienų news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Vat apie ka as ir snekejau tose "neseniai diskutuotose istorijose" :-) >> >> Is esmes reiketu atskirt 2 tipus serviso centru - oficialus igalioti >> gamintoju serviso centrai ir didmenininku serviso padaliniai. >> Pirmieji dirba su galutiniais pirkejais, pardavejas bei jo finansine ir >> juridine bukle jiems visiskai nerupi, nes is savo pusies jie susije tik >> su >> daiktu gamintoju. >> Antrieji gi yra grynai konkretaus didmenininko serviso skyriai ir, bent >> teoriskai, bendrauja tik su konkretu daikta is konkretaus didmenininko >> isigijusiu mazmenininku, jie nepriima tiesiogiai daiktu is galutiniu >> klientu >> bei kito mazmenininko, nei tas, kuris konkretu daikta pirko ir kazkokios >> isimtys tegali buti tik atskiru spec. susitarimu atveju. >> >> Pirmo tipo serviso centrai paprastai uzsiima gatavais "firminiais" >> daiktais >> (buitine technkika, monikai, kompai, printeriai), o per antruosius >> tvarkomos >> (dazniausiai tiesiog keiciamos) komponentes. >> >> Tavo matytas popieriukas, speju, buvo vienoj is dvieju "hibridiniu" >> kontoru - ServiceNet arba ServisaICT, kurios turi ir autorizuotu serviso >> centru statusa, ir kartu yra LT didmenininku serviso skyriai, atitinkamai >> Also (ex GNT) ir ACC (Acme Computer Components), ir kadangi >> mazmenininkams >> kartais patogiau sugedusius daiktus ne siusti per DPD, o nuvezti/paimti >> patiems, tai speju, kad tas popieriukas butent tokiems atvejams ir buvo >> skirtas. >> Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus >> is >> nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is esmes >> rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir neliktu kam >> grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir ju veikla >> rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel tikimybe, kad >> neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju esi 100% >> priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, >> ankstesnese >> temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD kazkodel tvarko >> ir >> ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis metus atveju >> didmenininku >> sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz galimybe i ju servisa bet >> kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, bankrutavusios, kontoros parduota >> daikta). >> >> >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> >> >> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >> news:lgrspg$ho$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visiskai rimtas klausimas, tiesiogiai nesusijes su jokiomis neseniai >>> diskutuotomis istorijomis. >>> >>> Pries kuri laika (jau praejo kokie 3 metai) viename is garantinio >>> aptarnavimo centru ant priemejos stalo teko matyti mazdaug toki >>> popieriuka: >>> "Prekes, pirktos imoneje XXX garantiniam aptarnavimui nepriimamos del >>> neatsiskaitymu su didmenininkais". >>> >>> Siuos santykiuose (didmenininkas-pardavejas-garantinis centras) tikrai >>> visiskai nieko neraukiu, tad ir idomu kaip cia yra? >>> Jeigu Pardavejas turi kazkokiu isiskolinimu Didmenininkui, tai serviso >>> centrai gali i tai atsizvelgti? >>> >>> Tarkime situacija: >>> Pardavejas kazko labai prisidirbo, bankrutavo ar dar kazkas nutiko. >>> Pirkejas nesa preke i serviso centra (nes nebera kur daugiau ir nesti), >>> o ten jam rodo spyga...va, tavo pardavejas bankrutavo, paliko kruva >>> skolu didmenininkui ir eik ciulpti nyksti? >>> Ar vis tik serviso centras tvarko garantini daikta nepriklausomai nuo >>> to, kaip ten susikloste didmenininko ir pardavejo santykiavimas? >>> >>> Kaip yra su tuo visu mechanizmu? >>> >>>