Pasidometi garantinio serviso salygomis pas atstova. Nieks kits uz tave to nepadarys. "Glebas" wrote in message news:lgs1ea$4lf$1@trimpas.omnitel.net... Ok, kaip pirkejui atsirinkti, kad rizikos butu kuo maziau. Gerai, pardaveja galima bandyti rinktis kokia stipria kontora, kuri GAL neuzsilenks per garantini laikotarpi. Kaip rinktis gamini? Imti branda - HP, Dell, Samsung ir t.t.? To pakanka? Nebuna taip, kad parduodamas skirtas kazkokiai kitai rinkai ir pan, todel gamintojo serviso centras nustemba ji pamates Lietuvoje? Zinau, kad tarkime su Sony Vaio yra problemele - irgi siuncia Lenkijon, ar Vokietijon, nezinau, bet vazinejosi tris savaites... Kaip ir ka patarti paprastam zmogui, kuris nori nusipirkt kompiuteri ar dar koki aparata ir visai neturi nei noro, nei sveikatos, nei ziniu paskui pesiotis ir draskytis su probleminiais garantiniais? "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net... > Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus > is nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is esmes > rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir neliktu kam > grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir ju veikla > rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel tikimybe, kad > neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju esi 100% > priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, > ankstesnese temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD > kazkodel tvarko ir ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis metus > atveju didmenininku sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz galimybe > i ju servisa bet kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, bankrutavusios, > kontoros parduota daikta).