Tema: Re: Dar apie garantijas...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-03-25 15:49:58
Kalbejau apie bendra atveji - sferini servisa vakume su analogisku 
didmenininku ir mazmenininku. Aisku, kad rimtos markes rimtas servisas 
neprades kersyti galutiniam vartotojui. Bet tai jau ne o.law o labiau gero 
biznio kontekstas.

"Caponi"  wrote in message news:lgs1am$4hj$1@trimpas.omnitel.net...

Ne apie teisiu kociojima sneka eina - pagal istatymus taip, pries pirkeja
100% atsakingas tik pardavejas, taciau siuo atveju klausimas siek tiek kita
puse buvo, ir butent gamintojo autorizuotas serviso centras tikrai neturi
jokio pagrindo gilintis i visas pardavimo grandines, pasiskaityk mano
ankstesni posta, as ten truputi detaliau pabandziau isdestyt kaip viskas
vyksta.