Principe taip, rizikas minimizuotum pirkdamas gatavus garsiu pasauliniu gamintoju produktus ir, pageidautina, ne pigiausias produktu linijas. O del autorizuotu serviso centru buvimo/nebuvimo teks dometis paciam, jei tokie yra, tai klausimus del konkretaus produkto reiketu uzduoti jiems. Zodziu, su paranojom gyvent sunku :-), siaip paprasciau geriau susirast megiama uzsiemima, is jo uzdirbt pakankamai babkiu, kad del simto-kito nereiketu keist apsipirkimo iprociu ir kam nors nepavykus paskui galvot apie savizudybe :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:lgs1ea$4lf$1@trimpas.omnitel.net... > Ok, kaip pirkejui atsirinkti, kad rizikos butu kuo maziau. > Gerai, pardaveja galima bandyti rinktis kokia stipria kontora, kuri GAL > neuzsilenks per garantini laikotarpi. > Kaip rinktis gamini? Imti branda - HP, Dell, Samsung ir t.t.? To pakanka? > Nebuna taip, kad parduodamas skirtas kazkokiai kitai rinkai ir pan, todel > gamintojo serviso centras nustemba ji pamates Lietuvoje? > Zinau, kad tarkime su Sony Vaio yra problemele - irgi siuncia Lenkijon, ar > Vokietijon, nezinau, bet vazinejosi tris savaites... > Kaip ir ka patarti paprastam zmogui, kuris nori nusipirkt kompiuteri ar > dar koki aparata ir visai neturi nei noro, nei sveikatos, nei ziniu paskui > pesiotis ir draskytis su probleminiais garantiniais? > > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net... > >> Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus >> is nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is >> esmes rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir >> neliktu kam grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir >> ju veikla rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel >> tikimybe, kad neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju >> esi 100% priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, >> ankstesnese temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD >> kazkodel tvarko ir ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis >> metus atveju didmenininku sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz >> galimybe i ju servisa bet kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, >> bankrutavusios, kontoros parduota daikta). > >