Tema: Re: Dar apie garantijas...
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-25 16:06:03
Principe taip, rizikas minimizuotum pirkdamas gatavus garsiu pasauliniu 
gamintoju produktus ir, pageidautina, ne pigiausias produktu linijas.
O del autorizuotu serviso centru buvimo/nebuvimo teks dometis paciam, jei 
tokie yra, tai klausimus del konkretaus produkto reiketu uzduoti jiems.

Zodziu, su paranojom gyvent sunku :-), siaip paprasciau geriau susirast 
megiama uzsiemima, is jo uzdirbt pakankamai babkiu, kad del simto-kito 
nereiketu keist apsipirkimo iprociu ir kam nors nepavykus paskui galvot apie 
savizudybe :-)

-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message 
news:lgs1ea$4lf$1@trimpas.omnitel.net...
> Ok, kaip pirkejui atsirinkti, kad rizikos butu kuo maziau.
> Gerai, pardaveja galima bandyti rinktis kokia stipria kontora, kuri GAL 
> neuzsilenks per garantini laikotarpi.
> Kaip rinktis gamini? Imti branda - HP, Dell, Samsung ir t.t.? To pakanka? 
> Nebuna taip, kad parduodamas skirtas kazkokiai kitai rinkai ir pan, todel 
> gamintojo serviso centras nustemba ji pamates Lietuvoje?
> Zinau, kad tarkime su Sony Vaio yra problemele - irgi siuncia Lenkijon, ar 
> Vokietijon, nezinau, bet vazinejosi tris savaites...
> Kaip ir ka patarti paprastam zmogui, kuris nori nusipirkt kompiuteri ar 
> dar koki aparata ir visai neturi nei noro, nei sveikatos, nei ziniu paskui 
> pesiotis ir draskytis su probleminiais garantiniais?
>
>
> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
> news:lgs073$3i1$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> Apibendrinant - pirkdamas gatavus "retailinius" zinomu gamintoju daiktus 
>> is nestabilaus/nezinomo pardavejo, bet su tvarkingais dokumentais is 
>> esmes rizikuoji tik tuo atveju, jei daiktas sugestu nepataisomai ir 
>> neliktu kam grazint pinigu, taciau autorizuotu serviso centru buvimu ir 
>> ju veikla rupinasi atitinkamai HP, Samsung ir kiti gamintojai, todel 
>> tikimybe, kad neliks kam remontuot yra beveik nuline. Komponentu atveju 
>> esi 100% priklausomas nuo pardavejo su labai labai retom isimtim (velgi, 
>> ankstesnese temose minetas pavyzdys, kai pirktus is Elko Samsung SSD 
>> kazkodel tvarko ir ServiceNet arba kaip masiniu bankrotu pries kelis 
>> metus atveju didmenininku sugalvotas bizniukas imt po ~50Lt mokesti uz 
>> galimybe i ju servisa bet kuriam mazmenininkui atsiusti kitos, 
>> bankrutavusios, kontoros parduota daikta).
>
>