Jei preke grazinama del tariamo ar realaus defekto, tai varnele ant "No return" yra niekine ir tamstai ebay tiesiog saltu veidu nuchargins babkes nuo paypal. "Darenas" <paklausk@gmma.com> Wrote in message: > dedi no return ir viskas. > > > Dare > > "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message > news:n8r8ij$rq$1@trimpas.omnitel.net... >> "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> Wrote in message: >>> Paband?iau ?d?t prek? ? ebay.co.uk pardavimui ir likau nesuprat?s kaip >>> nenurodyt siuntimo kainos. Tarkim, prek? si?s?iau ? vis? pasaul?, tai >>> siuntimo kaina labai skirt?si. >>> Dabar leid?ia nenurodyt siuntimo kainos tik vienu atveju - pasirinkus >>> domestic shipping? ir nurod?ius, kad prek? sunki ir bus siun?iame per >>> kurjer?. Jei reikia ir tarptautinio siuntimo, to jau neleid?ia arba pra?o >>> nurodyt fiksuot? kain?. >>> kaip darote? >>> >>> >> >> Siek tiek off, bet kadangi kartais si bei ta sunkaus ir nepigaus >> pastumdau ebejuj, tai noriu ispet, kad labai issamiai apsirasytum >> return policy, bo paskutiniu metu turejau pora atveju, kuomet >> arabisko vardo pirkejas, gaves preke, umiai tampa ja >> nepatenkintas ir inicijuoja returna beigi santazuoja, kad >> padarytum refunda, nes tau grazinimo kastai gaunasi bemaz >> brangesni uz pacia preke. O del siuntimo - gali nurodyt paciam >> aukciono listinge, kad siunti worldwide uz individualia kiekvienu >> atveju kaina. >> -- >> >> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ > > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/