Tema: Re: prekyba Ebay
Autorius: Gintas
Data: 2016-02-03 20:24:12
Manes ebejus pareikalavo, kad nunesciau gamini pas oficialu meistra, tasai atliktu defektavima, israsytu pazyma ir as ta pazyma nuskanaves atsiusciau ebajui. Dar prase dadet defektuotu detaliu kainas. Kadangi kalba ejo apie sulauzyta patefono adata-idejau internete rasta jos kaina.  Paskui ebejus prieme sprendima, kad as turiu olandui nusiust uz savus pinigus ta patefona ir tik tada kai  siuntini gaves olandas pasirase, ebejus nuskaiciavo pingus nuo jo saskaitos, nepaisant jo protestu.  Zodziu-praknisau pora menesiu ir apmokejau siuntima uz savus (100lt mazdaug uz 10kg iki Olandijos) 

"news.omnitel.net" <news@cnn.com> schrieb im Newsbeitrag news:n8t3k5$pv9$1@trimpas.omnitel.net...
> Ebejus lauks kol issiusi preke atgal su veikianciu tracking numberiu.
> Ir pardavejui nusispjaut kad tu nori uz jo babkes atgal siust.
> Aisku kalba eina ne apie centus kainuojanti slamsta.
> 
> 
> 2016.02.03 12:23, svk rašė:
>> Nžn, man dzin, kaip pirkėjui, ką ten rašo apie return sąlygas (pvz.
>> buyer pays return) - claiminu ir paprastai atgaunu babkes, o pardavėjo
>> klausiu, ar jam reikia daiktą siųsti atgal už jo babkes.
>>
>