gal pradet nuo to reikia, kad pusasis - 'amortizuojama' dalis? o pabaigti gal tuo, kad galima apskritai apibendrinti, kad visos dalys masinoj kuo lengvesnes, tuo geriau, teoriskai. bet jeigu jau skirstyt i 'amortizuojamas' ir ne, tai butent 'amortizuojamoms' svoris labiau svarbus, negu prie kebulo varztais prisuktoms. On 2017.11.02 10:42, Dainiushas wrote: > nu nu, pratęsk - ką ten nugirdai nerūkydamas? > > 11/2/2017 10:40 AM, CodeC rašė: >> per fizika suktines rukei? >> >> On 2017.11.01 12:51, Igaliotinis wrote: >>> neamortizuojamos dalys turi but kuo lengvesnes. >>> >>> "S.Vyt" <juzila@mail.ru> wrote in message >>> news:otc81i$ro6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O tai kodel nededa max storio pusasius? Butu su kilometru atsarga, >>>> juk ir taip neamzina detale. >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> S.Vyt//e39 dizeliuks >>>> >>>> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> Wrote in message: >>>>> nespeliok. yra ir taskas. nuo galingumo skiriasi suportu dydis ir >>>>> pusasiu >>>>> storiai, bei granatos. daugiau nieko nesigilini ir dedi nuo bulkos ant >>>> >>>> >>>> ----Android NewsGroup Reader---- >>>> http://usenet.sinaapp.com/ >>> >> >