On 2018.12.04 17:09, useris wrote: > Sveiki, > > pasakykit ar ne per daug moku buhalterinei įmonei. Tvarkoma UAB > apskaita, ne PVM mokėtojas, 1 darbuotojas. > > Rugsėjis: > pirkimo sąskaitų - 10, pardavimo sąskaitų - 33, kaina 129 € > > Spalio mėnesis: > pirkimo sąskaitų - 9, pardavimo sąskaitų - 52, kaina 140 €. > > Papildomai yra fiksuotas mokestis už darbuotojo apskaitą ir kt., čia > tiesiog maždaug apskaitos dydžio suvokimui skaičiai. > Kainos be PVM, kadangi nesu PVM mokėtojas tai dasideda PVM. Realiai čia 1 dienos 1 apskaitininkės (ne buhalterės) darbas :) 1 pirkimo sąskaitą į programą įvesti 10 min tikrai nereikia. Nebent atsargos ir ilgalaikiai turtai - ten būna daugiau darbo. Abejoju ar kokios sutartys įtraukiamos registruojant pirkimą. Be to šiais laikais buhalterinėse programose leidžia viską kopijuoti nuo jau įvestos SF, tik pakoreguojant sumas, datas dar kažką. Apskaitininkės per mėn vidutiniškai gauna 500-700 eurų. Nu max 800 į rankas, nors netikiu, vistik darbas grynas duomenų įvedimas. Įmonė jai už tai sumoka iki 50 eurų (su darbdavio dalimi), visa kita dalį (80-90eur) pasiima "administracijai išlaikyti".