Be abejo svarbu darbo kokybė, tiesiog kadangi pirkimas/pardavimas gaunasi apie 2-3 € buhalteriams, tai reiškia man arba neapsimoka pardavimai, mažesni nei ~10 € arba reikia kažką optimizuoti. "Tamuto" <tu@rasyk.cia> wrote in message news:pvj5h8$dr6$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gal jūs visi patys pasidarykite su tokias skaičiavimais, bus > nemokamai. Аš mieliau ieškočiau kur tikrai kokybiškai padarytų kaip kad > Linas siūlė viršuje, ne 10 Еur/mėn. pigiau > > "Exx" wrote in message news:pub38g$ku8$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2018.12.04 17:09, useris wrote: >> Sveiki, >> >> pasakykit ar ne per daug moku buhalterinei įmonei. Tvarkoma UAB apskaita, >> ne PVM mokėtojas, 1 darbuotojas. >> >> Rugsėjis: >> pirkimo sąskaitų - 10, pardavimo sąskaitų - 33, kaina 129 € >> >> Spalio mėnesis: >> pirkimo sąskaitų - 9, pardavimo sąskaitų - 52, kaina 140 €. >> >> Papildomai yra fiksuotas mokestis už darbuotojo apskaitą ir kt., čia >> tiesiog maždaug apskaitos dydžio suvokimui skaičiai. >> Kainos be PVM, kadangi nesu PVM mokėtojas tai dasideda PVM. > > Realiai čia 1 dienos 1 apskaitininkės (ne buhalterės) darbas :) 1 > pirkimo sąskaitą į programą įvesti 10 min tikrai nereikia. Nebent > atsargos ir ilgalaikiai turtai - ten būna daugiau darbo. Abejoju ar > kokios sutartys įtraukiamos registruojant pirkimą. Be to šiais laikais > buhalterinėse programose leidžia viską kopijuoti nuo jau įvestos SF, tik > pakoreguojant sumas, datas dar kažką. Apskaitininkės per mėn > vidutiniškai gauna 500-700 eurų. Nu max 800 į rankas, nors netikiu, > vistik darbas grynas duomenų įvedimas. Įmonė jai už tai sumoka iki 50 > eurų (su darbdavio dalimi), visa kita dalį (80-90eur) pasiima > "administracijai išlaikyti".