Nu ble kai SEB robotui (su irashymu) pasakiau viska ka galvoju apie ju servisa, tai perskambino gal 4 vadybininkai ir atsiprasinejo beigi apdalino savo mobilias numeriais kad daugiau taip nedaryciau :)))) 2019-05-20 20:41, ManTas rašė: > ju as neginu, bet SEB'ui skambijant gyvas zmogus vis neatsiliepe, tai > robotas pasiule perskambinti. Praejo 4 sav., bet dar neperskambino :) > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:qbs9s1$ds7$1@trimpas.omnitel.net... > > Ju neprofesionalumas vertinant situacija vistiek nera pateisinamas tris > paras ignoruoti klienta per vieninteli komunikacijos kanala. > > On 2019-05-19 22:10, benamis wrote: >> Dar klausimas kiek tai tradicine situacija. Tau gal taip, is revolut >> puses gal ir ne. >> >> Neteisinu revoulto, tiesiog per ji esu nemazai "prastumes" ir kol kas >> nera pavedes, na bet nuo siol stebesim akyliau... >> > -- MaRiUs Kaunas --- Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės programinės įrangos. https://www.avast.com/antivirus