Hello, niekad nemaniau, kad susidursiu su tokia situacija, bet visad būna pirmas kartas: užsakiau dviratį iš sportsdirect.com, gavau. Atsidariau dėžę - pamačiau, kad šūdinai supakuota, ant rėmo matosi pabraižymai, etc. Padariau foto, kreipiausi į jų supportą, tie sako - nu jo, sorry, davai mes tau 20 proc. kompensaciją kaip vaučerį duosim. Nu ok, sutikau. Kitą dieną tą dviratį pradedu surinkinėti ir matau labai fainų dalykų - trūksta varžtų, priekinių stabdžių, pedalo įsukimo sriegis sugadintas, nebeįsisuka dešinės pusės pedalas ir t.t. Vien žo tas dviratis tik nepilnas detalių rinkinys. Rašau jų supportui, o jie man sako - sorry, tu jau sutikai su vaučeriu, acipisk. Dviratį radau per Lt sportsdirectą, bet gaunasi, kad pirkau iš UK. Man pradžioje nuo VTAT pradėti, ar pas anglus kažkokios atitinkamos institucijos pradėti?