On 2019-04-18 14:36, DK wrote: > Na matai, aš pats esu prekybininkas, tai jei žinau, kad sumaliau šūdą > (ar gavosi kažkokia nespodiankė dėl mano kaltės), tai ir srebiu jį, Kartais pardavėjas pats nežino, kurioje grandyje tas "šūdas" nutiko, bet nesiaiškinęs sutinka su kompensacija. O kai vėliau pasipila nauji priekaištai, tai jis gali pradėti įtariai į pirkėją žiūrėti. Dažniausiai aiškus, detalus ir sklandus problemos įvardinimas su racionaliais pasiūlymais išsprendžia daug potencialių problemų. Parašyk dar sykį, jog su kompensacija sutikai žinodamas tik akivaizdų defektą, o kitus ir dalių trūkumą aptikai tik pradėjęs surinkinėti dviratį. Taip pat pasiūlyk problemos sprendimą, pvz., jog tau atsiųstų nemokamai trūkstamas ir defektuotas dalis. Kai tokį dalyką atlieki korektiškai ir kultūringai, 99% atvejų tai suveikia. Nes sunku suprast, kodėl toks didelis prekybininkas tau sako "acipisk".