On 2019-04-18 14:10, DK wrote: > Kam man tas voučeris, jei aš naujam daiktui turiu kažkur ieškoti dalių? > Galiu palyginti su kokiu notebooku - gauni, išpakuoji - korpusas > subraižytas. Perspėji pardavėją, tas sako - nu sorry, mes gal kažkaip > blogai supakavom, imk nuolaidą ateities pirkiniams. Ok, žmogus > neišdidus, sutinki. Poto bandai įjungt kompą ir matai, kad nėra > pakrovimo laido, baterijos, ir matricoj pixeliai išbegioje. Pardavėjas > sako - ė, tu gi sutikai su nuolaida. Wtf? > Aš nesakiau, jog jie teisūs, tiesiog apdairus pirkėjas pasitikrina viską, visa tai užfiksuoja, paskui pateikia pretenziją. Dabar situacija tokia, jog tu jau pateikei pretenziją ir jie ją patenkino abipusiu sutarimu. Tai tau apsunkins razborkes, jei tu norėsi jas pratęsti. Todėl šitą faktą reikia įvertinti prieš priimant sprendimą. Aš tavo vietoje būčiau iškart reikalavęs prekės keitimo arba refund. Nes logiškai mąstant, jei tau tinka subraižytas dviratis, tai kodėl turėtų netikti be vieno pedalo ir priekinių stabdžių? Voučerį, juk, išrašė kaip koNpensacija... Trumpiau tariant, tu teisus, bet neapdairus, todėl apsunkinai savo teisinę poziciją ir dabar tikrai verta pagalvoti, ar tau pačiam verta su jais tąsytis toliau. Bandyk gal gražiuoju, kad bent išsiųstų trūkstamas dalis.