2019.04.18 14:10, DK rašė: > Kam man tas voučeris, jei aš naujam daiktui turiu kažkur ieškoti dalių? > Galiu palyginti su kokiu notebooku - gauni, išpakuoji - korpusas > subraižytas. Perspėji pardavėją, tas sako - nu sorry, mes gal kažkaip > blogai supakavom, imk nuolaidą ateities pirkiniams. Ok, žmogus > neišdidus, sutinki. Poto bandai įjungt kompą ir matai, kad nėra > pakrovimo laido, baterijos, ir matricoj pixeliai išbegioje. Pardavėjas > sako - ė, tu gi sutikai su nuolaida. Wtf? taip, tu teisus. rasai jiems, kad sutikai tik su pirmuoju pastebetu estetiniu/kosmetniu trukumu, galvojei, kad zinoma kopanija gerbia savo klientus, bet po to pamatei, kad nera daliu, kurios yra butinos funkcionalumui, neatsiejama nuo dviraciu (stabdziai!!!!), todel nori grazinti preke. siuntimo islaidas padengti turi jie. voucherio, aisku, nenaudok. visa tai surashyk graziu anglisku laisku, o negaves atsakymo arba gaves neigiama atsakyma - VTAT. deja, reikes surashyt popieriu. tuo paciu - susirandi bet koki nors backoffice kontakta is ju ir parashai, taip pat po (jei) ju negrazaus antro atsakymo prishiki i ju feisbuka ir kt pikto userio zingsniai. jeigu jau kovot, tai kovok is visu jegu, nes dabar taves, kaip kliento, tiesiog negerbe. p.s.ispakavimo video neturi?.... > On 2019-04-18 14:00, Bronco wrote: >> On 2019-04-18 13:53, DK wrote: >>> Man pradžioje nuo VTAT pradėti, ar pas anglus kažkokios atitinkamos >>> institucijos pradėti? >> >> >> Pradžiai įvertink ar tas 20% voučeris padengia tavo nuostolius, jei >> padengia ir jį panaudodamas susipirksi naujas dalis pakeitimui, geriau >> net neprasidėk. Nebent iš sportinio intereso. Nes jei ir įrodysi savo >> tiesą, tai vis tiek paaiškės, jog tau nuostolius jau kompensavo >> voučeriu, dėl kurio tu sutikai. >> >> Be to, turi realiai vertinti situaciją ir suprasti, jog ir pats >> galėjai būti apdairesnis reikšdamas pirmą pretenziją. >> >