Grazins pinigus. Kazkada nesekmingai pirkau is dideli (1~0 000) reitinga turincio ebayjeriaus. Siuntinio negavau. Atidariau disputa. Pinigus Paypal'as grazino per 1,5 menesio. Tau i pasta ko gero nereikes eiti. Bent jau man nereikejo. Sellerio reikalas irodyti, kad siunta buvo issiusta ir pristatyta pirkejui. Kitaip tariant paypal'as pareikalaus postal tracking info is pardavejo. Jei pardavejas siunte laptopa be tracking numberio - jis pats kaltas/kvailas. Pinigus tu atgausi. Viska tau nurodys paypal'as/ebay'us. Bus nurodyti zingsniai step by step. Tau faktiskai tereikes spausti YES arba No. Na bent jau mazdaug taip. "Etilas" <etilas@kalnieciai.lt> wrote in message news:hafpp8$cde$1@trimpas.omnitel.net... > Idomu, kaip cia mano atveju bus :) > > Tai ok, tarkim mano selleris atrasys - sakys issiunciau, parodys > nuskanuota pasto ceki.. Kas tada? :) Man reikes eit i pasta ir prasyt > israso, kad mano adresu per pastaraji menesi neatejo joks siuntinys? :) > Kas toliau? :) > > "opapa" <pastas@pastas.lt> wrote in message > news:hafotd$bep$1@trimpas.omnitel.net... >> perku ir is su 0 score :P :)))) jei kas ne taip, tai paypal grazina >> viska... >> >> "Hugh G. Rection" <rimvisi@g.com> wrote in message >> news:hafl07$70o$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu kas perka iš žmonių su tokiu score.... >>> >> >> >