Jei per tiek laiko prašant nesugeba pasakyti pašto tracking code, tai įtariu matysi tą laptopą tik sapne :-( Nemanau, kad kas laptopus neregistuotu paštu siunčia. Bet labai nesijaudink, PP ar bankas pinigus grąžins jei terminų nepraleisi. Kazys wrote: > PS dazniausiai jai neateina per menesi tai neateina isvis... Galetum iki > pasto nubegt pasiteiraut ar nera gave siuntos tavo vardu is UK, kartais > pastininkai + muitininkai visa sav uzlaiko, karta EMS uzlaike net 3d, > kai pac EMS'u esu siuntini nusiuntes per 4d i Kinija... > > > "Kazys" <ner@muilo.com> wrote in message > news:haph2j$4bk$1@trimpas.omnitel.net... >> Is UK buna ir per savaite ateina jai tikrai ishsiuncia... >> >> "Etilas" <etilas@kalnieciai.lt> wrote in message >> news:hafvk0$jai$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau atidariau. Kagi, reikes palaukti tas 10 dienu, per kurias >>> selleris turi atsakyti. Jei neatsakys, tada darysiu escalate this >>> dispute to a claim with PayPal. Tada jau kaip suprantu reikes laukti >>> refund'o is Paypal. >>> >>> "Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message >>> news:hafu20$hgt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Is UK jau turejo ateit. >>>> Greiciau spausk dispute, nes jei per 40 dienu nespesi - tavo bedos. >>>> >>>> "Etilas" <etilas@kalnieciai.lt> wrote in message >>>> news:hafjqu$5ma$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Labi, >>>>> >>>>> Situacija, kad negaunu laptopo, ir selleris nelabai bendrauja, >>>>> atidariau PayPal dispute'a. Ar galiu tiketis atgauti pinigus? >>>>> Situacija: >>>>> Laimetas aukcionas ir sumoketa per PayPal: rugsejo 7 >>>>> Rugsejo 9'ta parasiau - kad sumokejau, ta pacia diena atrase, kad >>>>> pinigus gavo ir issiust poryt grizes i namus issius (gaunasi 11 >>>>> rugsejo). >>>>> Rugsejo 30 parasiau - paklausiau, kada issiunte laptopa (pradejau >>>>> jau nerimaut). >>>>> Spalio 1 atrase - "Please don't worry, I am going to check with the >>>>> dilevery company." >>>>> >>>>> Spalio 2 - gal nepastebejo mano klausimo (kada issiunte), parasiau >>>>> aiskiau: >>>>> Could you please answer the following questions: >>>>> 1. What was the date you sent off the laptop? >>>>> 2. Was the item sent by recorded or insured delivery? >>>>> 3. Do you have any update from the delivery company? >>>>> >>>>> Nuo spalio 2tos jokio atsakymo.. Jokiu draudimu kaip ir nebuvo.. >>>> >>>> >>> >> >