Tai tame laiške, kurį gavai iš ebayjaus, turi būti nurodyta, ką daryti toliau. Jei nėra (t.y., yra tik vienas variantas - mokėti) - gali bandyti jam claimą pateikti per paypalą atgalinį, kad negauni prekės ar pan. arba disputą kažkokį. Paypale "Open Dispute" "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hn03kg$lp4$1@trimpas.omnitel.net... > laba diena. > vat gerbiami pirkejai ish ebejaus, turiu tokia situacija: > > 2010 02 25 ebejuj nupirkau daikta (nebrangu, 3.99usd). ta pacia akimirka > apmokejau per paypal. gavau visus emeilus ish paypalo, kad apmokejimas > padarytas, pinigai nuskaiciuoti. > > vakar apsiziurejau, kad daiktas dar neishsiustas. parasiau pardavejui > uzhklausa. gavau atsakyma, kad jis negavo mano mokejimo, todel nieko ir > neishsiunte. > > dar karta pasitikrinu paypal. matau kad viskas ok, mokejimas padarytas, > transaction id nurodytas. pasitikrinu ebeju. ten irgi kabo dolerio simbolis > su prierasu, kad Paid with Paypal at 2010 02 25. na kaip ir OK viskas. > > nusiunciu visus duomenis pardavejui. o siandien gaunu ish ebejaus emaila: > > "We opened an unpaid item case for xxxxxxxxyyyyyyyyyyyy, because the seller > either hasn't recorded your payment or didn't receive it yet. > Your payment must be received no later than Thursday, Mar 11, 2010 02:35:07 > PST, to avoid an unpaid item being recorded on your account (and possible > restrictions)." > > kame cia reikalas? rasyti emeila ebejuj? Paypalui? Nato? Putinui? > >